vrijdag 4 juli 2014

room decoration

Hee, vandaag heb ik een room decoration inspiration artikel voor jullie. Ik heb een paar foto's gemaakt van decoratie dingentjes in mijn kamer. En ik laat ook nog andere foto's zien van decoratie dat ik ook leuk vind. I hope you enjoy.




 



 
 
Dit zijn foto's genomen uit mijn eigen kamer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden ikzelf vind mijn kamer wel leuk ge decoreert ik hou daar ook heel erg van. Ik wil mijn kamer heel vaak veranderen. Hihi ^^ 
 
Nu komen er foto's van het internet.
 
 
 
 
 
 
Ik zou deze decoratie dingen ook wel op mijn kamer willen toepassen maar dan word het misschien een beetje druk. Ik vind alle decoratie dingen heel mooi van de foto's die ik van het internet af heb gehaald.
 
Welke zouden jullie wel op je eigen kamer willen toepassen? laat het achter in de comments.
Lots of love Anne<3
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten