maandag 28 juli 2014

nature pictures.

Hee allemaal ik ging gisteren avond fietsen met mijn ouders. Ik ging met hun mee want ik wilde wel een frisse neus halen want ik was gister amper buiten geweest. En in de avond was het lekker weer dus waarom ook niet. Ik had mijn camera meegenomen want ik dacht misschien kan ik nog wel mooie foto's maken. dus dat heb ik gedaan:") I hope you guys enjoy.:")

Ik vond deze weg een heel erg mooi uitzicht hebben het was er heel erg rustig.
 
 
Cowsss.
 
Dit was mijn fiets outfit. Het was lekker weer dus had ik gewoon een kort broekje aan gedaan met een hemdje. En een lang vest als soort van jas want dat was wel handig. En natuurlijk mijn nikes. Want ja iedereen weet dat ik van mijn nikes hou en dat ze enorm lekker zitten. :")
 
 
Dit was zo'n enorm mooi weggetje vooral als je het inkwam. Het was een soort van poort van bomen. Ik weet niet waarom ik daarvan geen foto had gemaakt. Maar ik dacht ik moet wel een foto van dit mooie weggetje maken dus had ik maar mijn fiets erbij gedaan want dat breekt een beetje en ziet er wel leuk uit. :")
 
And me ofcourse with my bike.:")
 
 
Ik hoop dat jullie de foto's mooi vonden en dit artikel wel leuk vinden. Ik ga de volgende aantal keren wat langere artikelen maken want dit was een kortere. Laat maar achter in de comments wat jullie wel zouden willen weten.
Lots of Love Anne. xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten