maandag 21 juli 2014

favourite summer shoes!

Hoi hoi, ik zat rond te kijken op mijn favoriete blogs en daar zag ik bij Jiami van lifesplash een video waarin ze haar favoriete zomer schoenen liet zien. Dus ik dacht he dat kan ik ook gaan doen maar dan doe ik het niet in een video maar in een artikel vorm dus vandaar dit artikel. Als je wil weten wat mijn favoriete zomer schoenen klik dan op lees verder!



Laten we gelijk beginnen met de zomer schoenen die ik waarschijnlijk het meeste deze zomer ga dragen en ik denk bijna iedereen van jullie vast ook wel. Dat zijn natuurlijk de slippers!





Dit zijn mijn slippers van REEF. Ze zijn heel erg zacht en hebben een heel goed voetbed. Doordat ze zo zacht zijn van structuur lopen ze echt heel erg lekker alsof je sloffen aan heb die super mooi zijn. :"). Op de rand van de slippers dus het gedeelte wat op je voet ligt heeft soort van bronzen, bruine glittertjes ik vind dat dat de slippers net iets extra's geeft.
 
 
 


Dan deze mooie kleurrijke slippers. Havaianas om precies te zijn. Ze hebben een licht blauwe kleur dat een beetje nijgt naar turquoise. Ze hebben een roze rand dat boven op je voet ligt. Ik vind deze kleurtjes goed bij elkaar staan en het geeft een mooi zomers effect. Het voetbed geeft je voeten steun en ook deze slippers lopen heel lekker.
 
 
 


Dan ten slot alweer het laatste paar slippers. Ook weer Havaianas. Deze hebben een giraffe print op het voetstuk en een roze rand dat boven op de voet ligt. Ik vind deze slippers heel erg grappig en mooi. De giraffe print maakt deze slipper anders dan de andere slippers en dat vind ik leuk. Ook op dit voetbed loop je heel fijn. 
 
 
Dan gaan we over op de dichte schoenen.
 
 


Dit is mijn trots. Mijn Nike rosheruns! I LOVE THEM! (Ze komen een beetje raar over op de foto sorry:s) Deze schoenen lopen zo lekker en zitten echt goddelijk! ze zijn blauw, groenig met oranje erin verwerkt. Ook het Nike teken is oranje. Ik weet niet echt wat ik hier verder over moet zeggen. Love it! <3





Dan het laatste paar. Dit zijn mijn All Stars. Ik heb ze net nieuw en ik vind ze zo mooi. Ze staan namelijk echt overal onder gewoon. Daar ben ik heel erg blij mee. Ze lopen lekker en zitten niet te warm omdat ze gemaakt zijn van stof de onderkant weet ik niet van wat soort materiaal dat is gemaakt maar de bovenkant nou ja je weet wel wat ik bedoel is gemaakt van stof. Ook dit keer weer LOVE THEM! <3


Dit was het alweer welke schoenen vind jij het mooist en wat zijn de favoriete zomer schoenen van jou? Laat het achter in de comments ik lees ze altijd.
Lots of love Anne
 
 
 

 

2 opmerkingen: