donderdag 24 juli 2014

sumerrr picturess.

Salut!
Ik ben gisteren naar Noordwijk geweest lekker op het strand en in de zee. Natuurlijk heb ik daar ook mooie zomerse foto's kunnen maken voor een artikel voor vandaag want ik had mijn camera mee. :").
Dus hier komen de foto's veel kijk plezierrr!! :")



Een zonnebril mag natuurlijk niet ontbreken. Deze is van RayBan hij is op sterkte. :")



En natuurlijk een lekker verkoelend ijsje. :")


Af en toe lekker de zee in om het hoofd koel te houden op zo'n hete dag. :")







En na een dagje zon, zee, strand heb je heel mooi beachy haar. (Maar ook heel droog haar dus gauw een kokos haar masker in.) :")
 
 
 
Ik heb een hele leuke dag gehad met mijn gezin en ook nog mooie foto's kunnen maken dus happy me. Ik hoop dat jullie het mooie foto's vinden en zoals jullie vast wel op hebben gemerkt is dat ik de datum en tijd heb uitgeschakeld want ik vond het niet mooi dat dat steeds maar in beeld stond en dit vind ik veel beter.
Wat doen jullie op zo'n hete dag? Leave it in a comment i really want to know that.
Lots of love Anne. :")
 

1 opmerking:

  1. Lekker op de trampoline met sproeier. Dat doe ik op een hete dag (of gwn gaan zwemmen)

    BeantwoordenVerwijderen