zondag 27 juli 2014

i am diary.

Hee allemaal vandaag begin ik een nieuwe serie op mijn blog. Het heet I AM DIARY. Dit houd in dat ik elke week een artikel maak waar ik over mijn week vertel dus wat er per dag een beetje is gebeurd. Daar doe ik ook foto's bij. Dit artikel komt elke zondag online. En dan vertel ik over mijn week van maandag tot en met zondag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. klik maar op lees verder als je wilt weten wat ik in mijn week heb gedaan. :").



Op maandag ging ik met Manon logeren. :"). Die dag was ik gewoon aan het chillen en een beetje aan het einde van de dag voor het eten ging ik naar Manon toe. We gingen samen met haar zus cluedo spelen. :"). Toen ging ik om kwart over zes door de regen naar huis. Ik had gelukkig een paraplu mee want die had ik mee genomen omdat ik naar de bieb ging en toen regende het al. Na het eten ging ik weer naar Manon toe en gingen we een film kijken. :") Het was een leuke dag!

 
Op dinsdag was ik bijna de hele dag nog bij Manon. Het was heel erg lekker weer dus gingen Manon en ik op de trampoline met de sproeier en weerballonnen. :"). En er werd natuurlijk gezond. Dit was weer een chill dagje.  

 
En op woensdag ging ik met mijn papa, mama en mijn zus naar Noordwijk. Daar ging ik vaak het water in en heb weer liggen zonnen. (Anne je word te bruin. ^^) En ik heb natuurlijk heel wat mooie foto's gemaakt. hier het artikel dat ik heb gemaakt. :"). Dus als je de foto's wilt zien moet je daar maar even op klikken. :").

 
Op donderdag was ik gewoon lekker aan het bijkomen en gewoon aan het rusten. Het is tenslotte wel gewoon vakantie hoor! ;). In de avond ging ik een film kijken. (Ik heb deze week best veel films gekeken in de avond.:"))
 
 
Vrijdag was dit mijn outfit. Die dag was het kouder dus was het wel handig om een lange broek aan te doen als je naar buiten ging zoals ik. Ik ging met mijn zus en haar vriendin mee naar de stad. Zij moesten iets terug brengen dus dacht ik nou dan ga ik mee want ik heb anders toch niks te doen. Het was heel gezellig. We hadden nog iets gehaald bij de Starbucks. En de vriendin van mijn zus had een swirl gehaald. Het vest wat ik aan had, had ik gewoon gebruikt als jas want zo koud was het ook weer niet. We moesten rennen door het winkelcentrum om onze bus nog te halen. Hihi gelukkig hadden we hem gehaald echt net op tijd. Toen we daar stonden bij de bushalte konden we een halve minuut staan en daar was de bus al!

 
Zaterdag was ik crea Bea geweest. Ik had al een tijdje plaatjes in een word documentje staan die ik op dit bord wilde plakken. Maar ik had er elke keer geen zin in. Maar gisteren wel! Dus ik had ze uitgeprint en uitgeknipt en opgeplakt. Ik heb er boven de naam van mijn blog geschreven en ik vind het wel leuk staan. Ik heb daarvoor expres verschillende letters gebruikt want dat vond ik wel grappig. Ik heb ook nog allemaal leuke dingen bij de plaatjes geschreven. :"). Vandaag ga ik hem ophangen. In de ochtend (nouja laten we zeggen middag, ik had tot half twaalf uitgeslapen) kwamen mijn opa en oma een bakje koffie drinken. Dat was heel gezellig. En in de avond kwam mijn andere oma (ze had opa thuis gelaten haha) ook even langs. Ook dat was heel gezellig! Ook ben ik nog naar vleuterweide geweest daar heb ik twee nagellakejes gekocht laat maar in de reacties achter of jullie daar een review van willen zien op mijn blog.
 
 
En dan komen we aan bij zondag dus vandaag. Today is this my outfit of the day. Ik heb een kort broekje aan met een korte mouwen shirt. Geen hemdje want daar is het iets te koud voor. Maar korte mouwen kan makkelijk. Ik had ook eens een staart in gedaan die op de zijkant van mijn hoofd zit. Ik vind het heel cute staan. Vandaag heb ik een paar dingen te doen waaronder dit artikel schrijven dat al bijna klaar is. Ook moet ik mijn kamer opruimen en mijn moodboard ophangen. Maar voorderest gewoon chillen en rustig aan doen.
 
 


 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En wat vinden jullie van mijn collage voor deze serie? Laat het achter in de comments. En laat dan ook meteen achter wat jullie deze week hebben gedaan.
Lots of Love Anne. xxx


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten