vrijdag 18 juli 2014

shoplog!~ H&M~ PULL & BEAR~ TALLY WEIJL~ V&D~ BIJENKORF~ ZARA~ SIX.

Hee allemaal, ik ben een paar dagen geleden wezen shoppen met mijn moeder in Utrecht. En met een vriendin nog 2 dagen daarna ook in Utrecht.
Daar heb ik allemaal leuke dingen gekocht. Vooral kleding. Maar ook nog een paar dingetjes voor school en sieraden. Geen beauty dit keer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. XXX lees meer als je wilt weten wat ik allemaal heb gekocht:)




Om te beginnen ben ik bij de h&m geweest ik heb daar kleren gekocht maar ook nog een sieraad:")
 
 
 
 
 
Dit is het eerste kledingstuk wat ik heb gekocht. (Ik weet niet of ik die ook echt het eerste heb gekocht maar dat maakt niet uit.) Dit is een blousje van de H&M. Het is wit en het heeft bloemetjes kant aan de bovenkant van het blousje en ook de rug van het blousje heeft dit bloemetjes kant dit vind ik super schattig. Ook heeft het aan de achterkant nog knoopjes een schattig detail vind ik dat.





 Dan heb ik dit vest. Het is een grijs vest en hij komt tot over je billen dus hij is vrij lang. Het vest heeft lange mouwen wat ook wel fijn is voor als het iets kouder is. De stof is vrij dun dus je kan het vest makkelijk in de zomer dragen als het nog een beetje frisjes is of in de avond. Ik was al heel lang opzoek naar een lang beetje dun vest en nu heb ik hem bij de H&M.
 

 

 

 
Dan heb ik deze midi rok. Een midi rok is een rok die net onder de knie valt. Het is dus geen maxi rok of een normale rok. Hij is zwart grijs gestreept wat ik leuk vind want dat breekt een beetje. Hij zit strak maar niet te strak zodat ik niet meer kan ademen of zo hoor gewoon normaal. Maar het is dus geen losse rok.



 

 

Ook heb ik nog deze ketting gekocht. Het is een gouden ketting met kleine diamantjes of zo erin. Deze ketting valt wel op maar is niet heel groot want dat staat niet zo bij mij van die enorme kettingen die ook nog eens heel erg opvallen. Dus dit is een subtiel kettinkje maar hij is niet super klein hij gaat wel mijn hele nek van de voorkant rond. Je kan de ketting langer maken en korter maken qua lengte want het heeft zo'n sluitinkje en van die rondjes en zo. 
 


En dan over naar de pull & bear daar heb ik 2 hemdjes gekocht.





 
Dit is gewoon een simpel hemdje. Het is een roze oranje hemdje de kleur zit een beetje tussen die 2 kleuren in. Ik had nog hemdjes nodig dus had ik deze maar mee genomen hij was ook nog eens goedkoop en het is een goede kwaliteit dus daarom had ik hem gekocht.
 




En dan heb ik nog een grijs hemdje gekocht. Ook dit is een simpel hemdje en goedkoop ook goede kwaliteit. Dit hemdje heeft een iets meer stretchy stofje. Ik dacht laat ik ook maar gewoon een effe hemdje meenemen en ik had nog geen grijs dus ja.
 
 
 
Dan over naar de Tally Weijl daar heb ik 2 broekjes gekocht. :")
 
 
 
 
 

 
 Dit is een neon roze broekje met een tropisch printje erop in het zwart. Dit broekje heeft een elastieken band boven bij de taille dus dat is wel handig. Ook heeft het broekje twee zakken. Het broekje zit heel lekker en fijn je kan er goed in bewegen want hij valt losjes over je benen. Ik vond het broekje er leuk uitzien en hij zat lekker dus had ik hem maar meegenomen.





Ik had ook een grijs broekje meegenomen. Dit broekje heeft een soort van jogging stof wat echt heel lekker zit. Bij dit broekje heb ik het gevoel alsof ik een kort pyjama broekje aan heb en het ziet er nog leuk en sportief uit. :") Dit broekje heeft 2 kontzakken.
 
 
Dan komen we aan bij de Zara alweer de laatste winkel waarin ik kleding heb gekocht na de Zara komen alleen nog maar winkels waar ik schoolspullen heb gekocht en een sieraad.
 




Dit is een maxi rok. Hij is donkerblauw met wit gestreept. hij komt tot mijn enkels en hij zit enorm lekker. :") Ja ik weet niet echt wat ik verder over deze rok moet zeggen behalve dan dat hij heel mooi is en zit. O ja wat ook wel een leuk detail van deze maxi rok is, is dat hij aan een zijde een opening heeft dus daar komt een stukje van je been dan onder uit als je loopt. :") (Sorry dat de foto op z'n zij is ik kan hem niet draaien en als ik hem anders had genomen kon de rok niet helemaal op de foto. :( )
 
 
 
 
 
Dan dit shirtje van de Zara. Dit shirt is grijs en heeft aan de bovenkant doorschijnend kant wat ik super schattig vind bij dit shirtje. Wat wel jammer is, is dat dit shirt heel lang is maar daar is wat op te bedenken. Gewoon in je broek stoppen en dan een beetje omhoog trekken zodat het een beetje gaat ploffen. :") Ik dacht bij dit shirt, "deze mag ik niet laten liggen want hij is in de sale!" Het shirtje heeft korte mouwen en loopt aan de onderkant rond af.
 
 
En dan zijn we toegekomen aan de schoolspullen en het sieraad. Eerst laat ik jullie de school spullen die ik bij de V&D heb gekocht zien.
 
 
 
 
 
Dit is een ruitjes schrift. Op de voorkant staat heel vaak in verschillende lettertypes en kleurtjes "fashionista". De achterkant is zwart met verschillende kleuren sterretjes.
 
 
 
 
 
En dit zijn gewoon leuke notitie schriftjes voor Duits, Frans en Engels. In hetzelfde thema als mijn ruitjes schrift die ik voor wiskunde ga gebruiken.
 
 
En dan gaan we nu naar de bijenkorf daar heb ik een agenda gekocht.
 
 
 
 
 
Dit is een Supertrash agenda. Het heeft een zalmkleur met slangenleer volgens mij. Het heeft ook gouden details. Ik ga er niet teveel over vertellen want dan is het niet meer leuk voor de mensen die hem zelf willen bekijken als ze hem hebben en ik vind dat je hem dan zelf maar moet kopen. Maar ja hij is dus zalmkleurig met slangen leer en het heeft gouden details zoals de randen zijn goud als je hem dicht hebt.
 
 
En dan nu het laatste wat ik heb gekocht is een ring van de Six.
 
 
 
 
 
Dit is een gouden ring van de Six. Hij is best wel groot maar dat vind ik niet erg want ik vind wel dat ringen mogen opvallen. Ja ik weet niet echt meer wat ik moet vertellen over deze ring. Ik vind hem heel mooi.
 
 
 
Nou dit was mijn shoplog ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Sorry als je de oranje dingetjes in de foto's irritant vind. Maar dat is de tijd en de datum dat staat zo ingesteld op mijn nieuwe camera. (De Nikon Coolpix S6600.)
 
Wat vonden jullie het leukste sieraad en kledingstuk laat het me weten in de comments.
Lots of love Anne xxx 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten