zaterdag 12 juli 2014

review essence lipsticks.

Hee allemaal, vandaag heb ik een artikel over beauty voor jullie. Ik ben langzamerhand steeds gekker op lipstick aan het worden en dan met name wel de budgetproof lipsticks van essence. Ik vind ze mooi en ze zijn betaalbaar. Dus vandaag heb ik een review over 2 lipsticks van essence.



Ik heb 2 kleuren gekocht, een roze kleur en een koraal kleur. Ik houd wel van dat soort kleuren.




 
 
Dit is de kleur 13 love me. Het is een zacht roze tint. De lipstick is niet mat maar ook niet heel glimmend. (Ookal komt hij wel zo over op beeld.) Ook is de lipstick best wel creamy dus glijd hij best wel snel van je lippen af maar dat is niet heel erg want hij voelt goed op je lippen aan.
 
Zoals je kunt zien is het een niet al te opvallende kleur. Maar ik vind nou ook weer niet dat je het een nude kleur kan noemen want daar vind ik hem iets te fel voor.
 
 
Dan heb je de kleur 01 Coral calling.
 

 
 
Dit is een koraal kleur maar ik vind wel dat hij een beetje nijgt naar roze maar dan een warme roze. Ik vind het een mooie kleur. Ook deze kleur is niet mat maar ook niet te glimmend. (Ookal lijkt dat wel zo op de foto.) De lipstick is creamy waardoor hij ook van je lippen afglijd maar dat is niet heel erg. Ook deze lipstick van essence is goed en voelt fijn aan op de lippen.

De kwaliteit van de lipsticks is goed. Ook al glijden ze van je lippen af de kleur zelf blijf je nog best wel lang zien zitten maar ze zijn dan wat vager geworden. Deze lipsticks van essence zijn verkrijgbaar in Kruidvat voor volgens mij €3,-.

Welke van de 2 lipsticks zouden jullie wel willen kopen en / of dragen? Laat het achter in de comments. Ik lees het altijd.
Lots of love Anne.

 
 
 



1 opmerking: