zondag 3 augustus 2014

I am diary #2

Hee allemaal vandaag is het weer zondag dus ja dan heb ik natuurlijk weer een i am diary voor jullie klaar staan. Deze week heb ik allemaal leuke dingen gedaan maar ook veel gechilld want het is tenslotte nog steeds vakantie! Lang leve de vakantie!!!:"). Veel lees plezier. :") 

 
 
 
 
Maandag ging ik fietsen met mijn ouders. Daar heb ik ook een artikel (nature pictures) over gemaakt. Voor de rest heb ik die dag gechilld. (Zoals ik al zei heb ik veel gechilld.)
 
 
 
 
Op dinsdag had ik mijn kamer helemaal goed opgeruimd. En had ik in de tuin een paar foto's gemaakt. Waaronder deze. Dit is van de lucht toen de zon onderging. Bij ons kleurt de lucht dan altijd heel mooi.
 
 
 
 
Op woensdag had ik een paar dingen te doen. Zoals mijn kamer stofzuigen en naar de da gaan om het w7 in the buff palet te halen! Een vriend van mij ging met me mee en het was heel gezellig. Toen we in de da waren gingen we eerst gewoon naar de luchtjes om gewoon te ruiken welke lekker was. Er kwam al snel een verkoopster naar ons toe en vroeg of ze kon helpen dus ik zei: "Hebben jullie ook het w7 oogschaduw palet?" De verkoopster bracht me naar de paletten en ik pakte deze want ik vond deze het mooiste. Ook nam ik gelijk een wimperkruller mee. Toen gingen we naar zo'n bak met allemaal geurdingetjes erin. En dezelfde verkoopster hield ons de hele tijd in de gaten als of we iets gingen stelen of zo. Ze volgde ons echt de hele winkel door. Zo grappig! Toen ik had afgerekend gingen we weer naar huis. En in de avond ging ik naar een verjaardag. Dus had ik gelijk een ooglook gemaakt met het palet. Laat maar weten in de comments of jullie een review van het w7 in the buff palet willen zien op mijn blog of gewoon een ooglook ermee.
 
 
 
 
Op donderdag had ik deze ooglook gemaakt met het w7 in the buff palet die ik woensdag had gekocht. Voor de rest van de dag had ik gewoon weer een chill dag. ik ging mee met mijn moeder boodschappen doen. En voor de rest weet ik het niet echt meer.
 
 
 
 
Op vrijdag ging ik met Manon zwemmen. (Zij is mijn beste vriendin.) Het was echt super gezellig. In het zwembad kwamen we mijn neef en nicht en tante tegen dus gingen mijn neef en nicht met ons mee zwemmen. Het was echt heel gezellig. In de avond gingen mijn vader en moeder naar Manon haar ouders toe (ze zijn hele goede vrienden net zoals Manon en ik zijn:")) dus ging ik mee. We hadden al gevraagd of we mochten logeren want Manon en ik hadden nog heel wat bij te praten want Manon was een week weg. We gingen bij Manon slapen op de bank omdat we dat grappig vonden. Mijn ouders bleven daar nog heel lang tot over middernacht. En wij bleven zelf ook nog best lang wakker. Natuurlijk bleven we ook nog lang kletsen toen we mijn ouders weg waren en haar ouders naar boven.
 
 
 
 
Op zaterdag werd ik dus wakker op de bank. En ik bleef daar tot ongeveer 1 uur. Toen ging ik naar huis omdat ik wilde chillen en uit rusten want ik had in de avond nog een familie barbecue. Ik ging overdag nog even bij slapen want ik was echt heel erg moe! Toen ging ik naar de familie barbecue. Het was heel erg gezellig ik bleef daar tot ongeveer kwart voor 10 en ging toen naar huis. Mijn zus was al weg want die had in de avond afgesproken met vrienden dus ging die ook eerder naar huis. Mijn ouders bleven nog langer dus was ik in de avond alleen thuis maar dat vond ik wel zo lekker. De familie barbecue was bij mijn opa en oma en die wonen vlak bij mij. Dus kon ik makkelijk naar huis. Toen ik thuis was stond de maan heel erg mooi en hi was heel fel en heel mooi dus ik pakte snel mijn camera en maakte een foto. Dus hier de mooist foto die ik had gemaakt. Vinden jullie hem mooi?
 
 
 
 
 
En dan naar vandaag. Vandaag heb ik ook weer een paar dingen te doen zoals mijn 2 nieuwe sd kaartjes voor mijn camera te testen. Het 8 gb kaartje heb ik zelf moeten kopen en het 16 gb kaartje heb ik van mijn vader gekregen. (thank you dad i am so happy with it!) En ook vandaag is het wel een chill dagje nou ja ik ben al vanaf 1 uur bezig met dingen doen. Dus kan ik straks pas chillen haha :").
 
 
 
Ik hoop dat jullie deze i am diary leuk vonden. Deze diary is iets uitgebreider dan de vorige dus ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Laat in de reacties achter of jullie een review/ooglook van/met het w7 in the buff palet willen zien op mijn blog. Bedankt voor het lezen en tot de volgede keer.
Lots of Love Anne. xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten