woensdag 4 maart 2015

Back in the game!

Hoi allemaal, zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt is dat ik ongeveer anderhalve week niet meer heb geblogd. Dat komt omdat ik afgelopen week vakantie heb gehad en toen ging ik skiƫn in Oostenrijk (Gerlos). Dat was echt super leuk maar ik had mijn laptop natuurlijk niet mee dus kon ik niet bloggen. Zondag kwam ik weer thuis en was ik van plan een artikel online te zetten maar daar kwam ik niet aan toe want mijn opa en oma kwamen langs, ik ging face timen met Sophie, toen kwamen mijn oom en tante langs en daarna ging ik met Manon afspreken. Ook moest ik nog leren dus had ik echt geen tijd om te bloggen. Maandag was ik met mijn hoofd bij school en dinsdag had ik het druk met school en met sporten (ik heb namelijk het 7e en het 8e lesuur gym dan ben ik pas om 10 voor 4 uit dan word ik opgehaald aners ben ik pas om half 5 thuis als ik ga fietsen en nu ben ik rond 10 over 4 thuis dan moet ik om kwart voor 5 naar dansen en om half 7 weer naar volleybal en heb ik dus geen tijd om huiswerk te maken of te bloggen). Maar het is vandaag woensdag dus komt er een artikel online. Ik heb een paar leuke foto's gemaakt en die wil ik graag met jullie delen hier komen ze dan. En precies toen ik de foto's wilde toevoegen viel mijn drinken om en dat ging over mijn laptop en mijn bureau heen. Ik schrok me dood het eerste wat door mijn hoofd ging was ''SNEL DROOGMAKEN ANDERS CHRASHED ME LAPTOP MISSCHIEN.'' Ik heel snel alles droogmaken met doekjes en zo gelijk me accu ding iets wat in me laptop zit eruit halen zodat het daar het snelste droog is en dat er weinig kan crashen. Gelukkig doet me laptop het nog en is Blogger zo slim dat je artikel tussendoor automatisch word opgeslagen zodat er nu niks verloren is. Alles is weer droog en veilig. Maar hier komen de foto's dan maar nu echt.



 


 
Op zaterdag de dag dat we weer naar huis gingen rijden was mijn vader jarig. Dus mama had onze ontbijt tafel een beetje versierd en papa's stoel ook. De eigenaresse van het hotelletje waar wij in zaten de hele week (het is echt een top hotelletje!) had een lekkere taart voor ons gebakken een chocolade taart met een soort jam achtig laagje erin hij was echt heerlijk!
 
 
En dit is de hond van het hotel ze heet Kalou. Het is echt een heel lief beest.
 
 
 
Dit was het dan weer zaterdag of zondag komt er weer een artikel online!
Hebben jullie een fijne vakantie gehad laat het weten in de reacties zeg dan ook gelijk wat je hebt gedaan of je op vakantie bent geweest of dat je gewoon lekker chill thuis bent gebleven.
Lots of Love Anne. XXX

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten