zondag 22 maart 2015

Mededeling ~ toesweek dingen en youtube beginnen!

Hoi allemaal ik heb weer een mededeling. Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien is dat ik weer een toets week heb. Ik wil me dus weer goed kunnen concentreren op mijn school zodat ik goede cijfers haal daarom komen er aankomende week geen artikelen online. Maar ik heb wel iets heel leuks op de planning staan ik wil namelijk....... YouTube  beginnen! Ook dat heb ik kunnen lezen in de titel. Ik wil dus YouTube gaan beginnen en vandaag ga ik al een deel van mijn intro video opnemen. Ik wilde al heel lang YouTube gaan doen maar ik wilde wachten tot dat ik mijn spiegelreflex camera had (die ik nu heb de Nikon d3200) en tot dat mijn blog een jaar of iets korter bestaat. Dat doe ik bewust zo omdat ik dan misschien sneller bekijk krijg op mijn video's en dat zou ik erg leuk vinden. Ik ga YouTube beginnen omdat ik dat leuk vind om zelf te kijken en ik vind het leuk om dingen te filmen en te bewerken en omdat ik dan mensen kan vermaken. Ik doe het niet voor het geld of zo want dat krijg je toch niet in het begin haha. Dus ik laat jullie weten als mijn kanaal online is. Maar deze week komen er dus geen artikelen online dat jullie dat even weten.


Kijken jullie al een beetje uit naar mijn YouTube kanaal laat het weten in de reacties.
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten