zondag 15 maart 2015

My evening routine in the weekend!

Heee, vandaag heb ik een evening routine voor jullie van het weekend. Ik had al eerder een weekend routine gedaan maar dan van de morgen (klik hier). Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien wat ik allemaal in de avond doe. Als je geïnteresseerd bent en ook als je dat niet bent haha klik dan op lees verder.   



Als eerste wat ik deed toen ik thuis kwam van een volleybal wedstrijd was douchen. Ik haalde mijn make-up eraf en deed face wash op ook deed ik een badmuts op. Toen zette ik de douche aan. Meestal douche ik na het avond eten maar op zaterdag is het anders en doe ik het er meestal voor want dan stink ik naar zweet door de wedstrijd. Na het douchen deed ik mijn deo op en smeerde ik mijn benen in met Nivea body lotion en mijn borst met Japanse Cherry blossom van de body shop.
 
 
Toen deed ik mijn onesie aan. Deze is van de primark en er staan allemaal honden kopjes op.
 
 
Ik deed mijn lenzen uit (ik heb altijd mijn lenzen in met het sporten) en deed ik mijn bril op.
 
 
Dit was mijn avond eten. De zelfgemaakte soep van papa en daarna twee mandarijntjes.
 
 
 Wat later op de avond kwam er visite. Nog wat later op de avond ging ik boven televisie kijken want ik was een beetje moe. Maar even later ging ik wel weer gewoon naar beneden want toen was er lekker eten en was het heel erg gezellig.
 

Voordat ik naar bed ging, ging ik mijn tanden poetsen en raggen en met mondspoeling mijn mond spoelen. Daarna ging ik mijn haar nog even borstelen.


Ik ging me omkleden dus ging ik van mijn onesie die van de primark is naar mijn pyjama die ook van de primark is. Het shirt is licht blauw en de tekst dat erop staat is let it snow. Wat ik nu niet meer wil want ik ben toe aan zomer. De broek is wit en heeft sneeuwvlokjes erop die verschillende kleurtjes zijn.

Om kwart voor twaalf ging ik slapen. Dat ga ik meestal als er visite is want dan is het altijd heel erg gezellig en vergeten we vaak de tijd.
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe mijn avond routine er in de avond uit ziet als er visite is.
Bedankt voor het lezen.
Laat een reactie achter hoe jullie avond routine eruit ziet in het kort dat vind ik wel leuk om te lezen.
Lots of Love Anne. XXX

2 opmerkingen:

  1. Heeyy, leuk artikel!! Hoe duur is de creme van de bodyshop en waar is die precies voor bedoeld?? :)) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De crème van de bodyshop is bedoeld voor je lichaam om die te hydrateren zodat je lijf niet zo droog aan voelt. Ik vind die vooral lekker in de winter in de zomer heb ik liever een wat dunnere crème. Maar deze van de bodyshop heet Japanse cherry blossom en is heel fijn en ruikt heerlijk hij kost €18,- voor 200 ml.
      Lots of Love Anne. XXX

      Verwijderen