maandag 16 februari 2015

Room inspiration ~ plankje.

Hee vandaag heb ik een room inspiration voor jullie. Dit heb ik uit mijn eigen kamer gehaald en wil het graag met jullie delen. Jullie kennen het vast wel. Een plankje voor tegen de muur van de Ikea. Ik heb er ook eentje in het licht roze hij is heel schattig en ik heb er een aantal leuke dingetjes op staan die ik met jullie wil delen.

 
Dit is mijn plankje zoals je ziet en ik al heb gezegd is hij licht roze. Er zitten engeltjes aan en dat zijn lichtjes. Het is nog van kerst eigenlijk moet ik ze eraf halen maar ik vind het wel soort van schattig staan.
 
 
 
Aan de rechterkant van mijn plankje staan mijn kaarsjes en een leuk huisje van de KLM. Ik heb gewoon een doorzichtig waxinelicht houdertje daar soort van schuin voor staat mijn potje ik weet even niet hoe het heet maar je moet een geurzeepje achtig iets dingetje op leggen en een waxinelichtje onderin doen en die aan steken en dan smelt het en gaat het lekker ruiken die heb ik van mama gekregen voor valentijnsdag. Daar achter staat mijn pot met decoratiezand daar zit meestal ook een kaarsje in maar die is op. Daarnaast weer een waxinelicht houdertje met een strikje en daarvoor een leuk kaarsje.
 
 
 
In het midden van mijn plankje staat mijn snoeppot die ik van papa voor Valentijnsdag heb gekregen met hartjes snoepjes erin. En daarvoor liggen mijn kettingen.
 
 
En aan de linkerkant staan mijn boeddha's. En een geluksmuntje een steen met de tekst friends are the flowers of life. Er liggen ook nog 2 mooie stenen. Ik geloof niet echt in geluk dingetjes maar toch heb ik er een aantal want ja wie weet brengt het ooit wel geluk hè.


Ik hoop dat jullie er een aantal leuke ideetjes uit hebt kunnen halen. ik ben er wel blij mee. Laat een reactie achter dat vind ik altijd erg leuk.
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten