woensdag 11 maart 2015

Room inspirations ~ dingen voor op je muur!

Hee, ik heb een room inspirations artikel voor jullie ik heb al eerder een room inspirations artikel gemaakt (klik hier). Dus vandaag heb ik er weer een. Ik vind dat ik best wel leuke dingetjes op mijn muren heb dus ik wil dat met jullie delen. Dus ben je benieuwd wat ik op mijn muren heb klik dan vooral verder. xxx (hieronder staat al een foto van 1 ding dat ik aan mijn muur heb hangen.


Dit is een schilderij dit ik 2 of 3 jaar geleden van mijn ouders heb gekregen voor sinterklaas. We deden toen surprises en had mijn moeder een heel parcour uitgestippeld waar ik onderweg naar dit schilderij een aantal kleine buddhaatjes (is dat wel een woord?) kreeg. Ik vind het nog steeds een heel leuk schilderij.
 
 
Dan heb ik zo'n hart gekregen voor mijn verjaardag. Het is een hart van de Xenos waar je allemaal dingetjes tussen die hartjes kan doen zodat het blijft staan. In dit hart hangt mijn moodblad die ik 1 of 2 jaar geleden heb gemaakt. Een foto van een fotoshoot die ik 2 jaar geleden heb gedaan voor mijn verjaardag. Een krantenkopje waar ik en mijn volleybal team in staan omdat we toen kampioen werden. En als laatste een kaart die mijn opa voor mijn team en ik heeft gemaakt (hij was onze trainer nu niet meer :( ). Dat vonden wij heel erg lief en leuk. 
 
 
Naast het hart van de foto hierboven hangt nog een hart van de Xenos. Deze heb ik vorig jaar gekregen voor mijn verjaardag van een van mijn beste vriendinnen Sophie. Ze had er allemaal leuke foto's van ons en foto's van het internet in gedaan. Ik vind het een heel leuk cadeautje. Dit hart hangt naast dat andere hart maar dan iets hoger en dat vin ik er heel schattig uit zien.
 
 
Dan heb ik een bordje op mijn muur hangen waar op staat ''DUSHI'' dit betekent schatje in het Antilliaans. Deze heb ik laten maken toen ik op Bonaire was. Mijn moeder en vader hebben er ook een daar op staat Bonaire met het aantal kilometers erachter hoever Bonaire weg is van Nederland. Mijn zus heeft er ook een en daarop staat ''RELAX''.
 
 
Dan heb ik mijn grote canvas wat nu mijn moodboard is geworden ik heb allemaal plaatjes uitgeprint en daar heb ik een collage van gemaakt. Een aantal dingen die erop staan hebben een kleine betekenis. Ik vind hem erg mooi geworden.
 
 
Dan heb ik nog 2 dingetjes. Dat noem ik mijn haar plankje. Het zijn 2 losse borden met van die plankjes eraan waar je dingen op kan leggen. Ik weet niet meer waar ik het heb gekocht. Ik heb daar allemaal haar spulletjes opliggen van een krultang naar een haarklip. Normaal ligt nog mijn borstel en tangle teaser erop maar mijn borstel ligt op mijn bureau en mijn tangle teaser zit in mijn tas voor school.
 
 
 
Dan heb ik nog mijn spiegel hij hangt niet echt aan mijn muur maar staat er wel tegenaan en hij kan hangen maar dat hoeft niet van mij. Ik wilde hem nog wel even benoemen want ik vind het echt een hele fijne spiegel want je kan je hele outfit goed bekijken. Ik weet niet waar hij vandaag komt want ik heb hem van mijn ouders gekregen maar volgens mij komt hij van de Xenos maar dat weet ik niet zeker.
 
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Lots of Love Anne. XXX
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten