zaterdag 7 maart 2015

Opgemaakt ~ februari 2015.

Hoi hoi, vandaag heb ik een artikel voor jullie dat jullie nog niet eerder voorbij hebben zien komen. Ik zag dit soort dingen bij andere bloggers/youtubers  en ik vond het wel heel leuk. In dit artikel laat ik jullie zien wat ik in de maand februari van 2015 op heb gemaakt en ik vertel en kort bij wat ik er van vind. Dus lees verder!


Ik stop de dingen die papa, mama, mijn zus en ik hebben opgemaakt in een plastic zak.
 
 
Ik begin maar met de niveau dingen. Als eerste hebben wij de Nivea body lotion opgemaakt. Het is een hele fijne lotion. Gewoon een simpele basic. Dan hebben mijn zus en ik de Nivea diamond gloss conditioner opgemaakt. Ze zeggen dat er een beetje diamant poeder in zit of dit echt zo is: ik heb geen idee. Maar wat ik wel weet is dat mijn haar er wel de hele tijd mooi van gaat glanzen en goed doorkam baar is na het wassen want als ik mijn haar was zonder conditioner dan is mijn haar een en al klit. Dan heb ik mijn Nivea 2 in 1 make-up remover opgemaakt. Het haalt je waterproof make-up weg en verzorgd je wimpers. Het heeft 2 kleurtjes de onderkant is doorzichtig spul en de bovenkant is blauw spul. Je moet het doorelkaar schudden. Ik vind het een hele fijne make-up remover. Als laatste van Nivea heb ik de repair & care handcrème opgemaakt. Deze is gewoon voor droge handen of extreem droge handen erg fijn. Goed product.
 
 
Nu iets van Andrélon. Dit is de glans shampoo voor glansloos haar. Nou dat heb ik dus absoluut niet maar het is gewoon een hele basic fijne shampoo. Dus zoek je een betaalbare basic shampoo is dit zeker een aanrader. 
 
 
 
Een product van Wella wat mama en soms papa hebben opgemaakt. Dit is de favoriete haarlak van mama het is de new wave extra strong haarlak en dan kracht vier. Ik gebruik deze nooit want ik heb mijn eigen haarlak maar soms gebruik ik hem wel en ik vind hem wel goed alleen plakt hij wel een beetje. Ik had een andere die al op was goed omgespoeld en laten opdrogen en dat is nu maar water pompje als ik waves wil maken met vlechtjes.
 
 
Elmex anti-cariës mondspoeling met extra fluoride. Dat is erg belangrijk sinds ik een beugel heb. In het begin smaakt het echt enorm vies maar naar mate je hem vaker gebruikt proef je hem eigenlijk niet meer.
 
 
En dan als laatste van dit artikel de oral-b complete tandpasta. Er staat op mouthwash wat mondspoeling betekend en whitening dat betekent witter maken. Het heeft de smaak mint. Ik vind het een lekkere tandpasta en hij doet zijn werk goed haha.
 
 
Dat was mijn opgemaakt artikel van februari 2015.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Lots of Love Anne. XXX
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten