zondag 28 september 2014

The bloggerslife tag!


Hii allemaal omdat ik een blogster ben dacht ik laat ik de bloggerslife tag gaan doen voor jullie. Dus dat heb ik gedaan Lees verder als je wilt weten welke vragen erin voor komen xxx

Hoelang blog je al?
Ik blog ongeveer al zo'n 2 à 3 maanden of zo. Dus nog niet zo lang maar ik ben begonnen op dinsdag 24 juni.


Wat vind je het leukste aan het bloggen?
Ik denk toch wel de foto's maken en de artikelen schrijven. En natuurlijk jullie lieve comments lezen. Maar als ik 1 ding zou moeten kiezen dan is het toch wel de foto's maken. Want ik houd er gewoon veel van om leuke creatieve foto's te maken en met jullie te delen.


Wat vind je het minst leuke aan het bloggen?
Eeh ik denk dat ik soms een beetje inspiratie loos ben en dat ik dan niks weet om over te bloggen. Of dat ik nog een artikel moet maken maar dat ik er dan niet zo veel zin in heb. (Dat komt trouwens haast nooit voor.) Wat ik vaak jammer vind is dat ik zo weinig reacties krijg.


Hoeveel reacties krijg je meestal per artikel?
Dat is heel verschillend. Soms 0 en soms 2 à 3 maar.


Wat voor camera gebruik je?
Ik heb een camera van mijn ouders gekregen toen ik over ging naar de 2e en voor mijn verjaardag in 1. Ik heb toen de Nikon Coolpix S6600 gekregen dat is een hele fijne camera. Hij is best klein en hij heeft een klap schermpje en dat is dus extra handig. Laat maar in de reacties achter als jullie een artikel over mijn camera willen zien op mijn blog.


Welk product vind je het leukste om te fotograferen?

ALLES. Ik vind het zo leuk om dingen te fotograferen van kleding tot make-up en dan weer naar de natuur of een ootd. Gewoon alles!! :")


Welk product vind je het minst leuk om te fotograferen?
Niks. Ik vind alles leuk zoals je kon lezen in de vraag hierboven.


Heb je, je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ja ik heb hem zelf gemaakt en ik ben er voorlopig nog wel blij mee maar ik zou graag over een tijdje een professionelere willen hebben dus als iemand, iemand kent die goed een lay-out kan maken die er ook professioneel er uit ziet laat het dan weten in de comments. :")
i am anne


heb je visitekaartjes? zo ja heb je ze zelf gemaakt?
Nee ik heb geen visite kaartjes misschien is dat iets om in de toekomst over na te denken wie weet. Maar voor nu vind ik dat niet nodig.


Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Nog niet zoveel maar wel 2. 2 van mijn vriendinnen hebben ook een blog. Yasmine van fashion smoothies.blogspot.com. En Evelijn van live and love people.weebly.com. Dus neem een kijkje op hun blog!


Naar hoeveel events ben je gegaan?
Om heel eerlijk te zijn 0. dat vind ik heel jammer. Maar ja dat komt nog wel ik blog ook nog niet zo lang.


Hoeveel artikelen staan er al online?
Nog niet veel. Om precies te zijn pas 16 gepubliceerde berichten en met deze erbij 17 dus. Niet veel zoals ik al zei.


Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Dat weet ik niet ik heb er een paar gemaakt en bewerkt voor de lol maar ik zet ze nooit online want ja ik weet niet echt waarom. Maar ik heb er nog nooit een online gezet dus 0. Maar ik ben bezig met een vakantie video van Cuba waar ik afgelopen zomer vakantie ben geweest en die komt wel online dus stay tuned!



Dit was de bloggers life tag ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Laat een reactie achter hier beneden.
Lots of Love Anne. xxx.

1 opmerking: