dinsdag 9 september 2014

Outfit of a beautiful day.

Hee allemaal een paar dagen geleden was ik met Evelijn foto's aan het schieten voor een artikel. Wie Evelijn niet kent Evelijn is een blogster ze is van de blog Live and love people. Neem dus allemaal een kijkje op haar blog want dat is het zeker waart. Oke en weer back to the point. We hebben dus foto's voor een artikel geschoten en die wil ik graag met jullie delen. Dus kijk mee wat ik op die dag aan had. (Dit was trouwens mijn back to school outfit want vorige week dinsdag moesten we weer back to school. :"(  )

 

 



 

 







 
zwarte high-wasted broek: Only.
Roze bandeau: Forever21
Crop top tekst Déjà vu: Pull and Bear.
Vest: H&M.
Schoenen: Nike Rosheruns.
Ketting: H&M.
Ring: Six.


Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie hebben kunnen opdoen. Laat een reactie achter beneden. Bedankt voor het lezen en tot snel.
Lots of Love Anne. xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten