woensdag 17 september 2014

daisy dream Marc Jacobs!

Hee allemaal ik ben afgelopen vrijdag jarig geweest (vrijdag 12 september my b'day!). En toen ben ik dus 13 jaar geworden whoop whoop. Ik heb een hele leuke verjaardag gehad. Jammer genoeg moest ik wel gewoon naar school. Maar na school nam ik mijn vriendinnen mee naar huis en hadden we het heel erg gezellig. Ze bleven in de avond ook nog eten. 2 vriendinnen bleven ook slapen. In de avond had ik nog een feest daar kwamen vrienden en familie op het was heel erg gezellig. In de ochtend doen wij (mijn vader moeder en mijn zus) altijd cadeautjes in bed. Dus toen kreeg ik van mijn zus 2 hele mooie armbandjes en van mijn ouders had ik al een camera gekregen maar ik kreeg ook nog........ DAISY DREAM!! <3<3 Lees verder dan kan je de review lezen. xxxx

Dit is de verpakking van de ene kant.

Dit is de verpakking van de andere kant. Dit is al een sneakpeak van hoe de flacon eruit ziet.

Zo maak je hem open je ziet dan gelijk de glimmende spiegelende dop.

 

Dit is het flacon Ik vind het een prachtige flacon met mooie witte bloemen en een mooie glimmende en weerspiegelende dop.


De geur van dit luchtje is zoals je al aan de flacon kan zien heel erg bloemig. Het is een eau de toilette. Dus hij is niet heel sterk en niet al te aanwezig. Maar ik vind hem daarom juist heel erg lekker ruiken. Ik was al heel lang opzoek naar zo'n geur. En ik heb hem eindelijk gevonden hoor. DAISY DREAM VAN MARC JACOBS.
I love it. Ik vind het een prachtige flacon heel erg chique en de geur is heel erg lekker. Als je bijvoorbeeld ooit eens in de ici paris of douglas komt of in een andere parfumerie moet je zeker eens naar dit luchtje gaan en gaan ruiken. En als je hem lekker vind spuit hem vooral op en vraag een testertje!
 
 
Daisy Dream Marc Jacobs 30 ml: €49,94.
Verkrijgbaar in de ici paris xl, douglas en nog veel andere parfumerie zaken. Ook verkrijgbaar op internet.


Ik ben verliefd op deze geur. Toen ik hem nog niet had, had ik allemaal testertjes gehaald en zo.
Laat achter in de comments wat jullie vinden van de flacon en de naam. En als je de geur hebt geroken wat je ervan vind.
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten