vrijdag 10 oktober 2014

Review ~ Catrice defining blush.

Hee allemaal, ik heb weer eens een review voor jullie. Dit keer gaat het over een blush. Ik houd wel van blush want ja waarom hou ik er eigenlijk van... haha nee even serieus ik houd van blush want het geeft je zo'n natuurlijke blosjes op je wangen. Lees verder als je deze review zou willen lezen. xxx

 
Dus je hebt op lees verder geklikt. Mooi zo dan ga ik nu beginnen met de review van deze blush.
 
 


Deze blush heeft een patroontje in de binnenkant maar ik vind het een beetje een saai patroontje daar hadden ze van mij wel iets leukers voor mogen bedenke. Voorderest vind ik het wel een beetje een chique doosje dus dat is goed.
 
 
Nu iets over de blush zelf. De kleur van deze Catrice blush is: 040 Think Pink.
Deze naam vind ik goed bij de blush passen omdat het een best wel fel roze blush is. De kwaliteit vind ik niet erg goed. Het geeft weinig pigment af dus je moet heel vaak over de blush heen gaan met je kwast om er wat op te krijgen. En als er eindelijk een beetje op zit en je gaat het op doen dan heb je gelijk weer veels te veel omdat dan het pigment wel opeens goed is. Dat vind ik een beetje raar. Maar als je gewoon een beetje op doet dan krijg je wel heel mooi die natural look.
 
 
Dit is mijn hoofd zonder de blush op.
 
Dit is mijn hoofd met de blush op.
 
 
 
 
 
 
De blush is wel oké. De kleur is mooi als je het een lichtjes aanbrengt is hij mooi. Maar je moet wel oppassen dat je niet te veel aanbrengt en dat gebeurt aardig snel. Voorderest het pigment is mwah want je moet heel vaak met je kwast over de blush heen maar op je wangen is het pigment wel goed. Ik ben wel tevreden over deze blush.
 
Catrice defining blush. 040 Think Pink.: €3,59.
Te koop bij de Kruidvat. En online.
 
Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. Laat achter in de comments wat jullie van deze blush vinden.
Lots of Love Anne. XXX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten