maandag 1 september 2014

Review~ Catrice all matt plus shine control powder

Hee allemaal, ik heb weer eens een review voor jullie.
Deze review gaat over de Catrice all matt plus shine control powder. Zo dat is nog eens een lange naam. Catrice zegt dat het lang houdbaar is maar is dat ook echt zo en is hij ook echt zo mat als we verwachten? Als je dat wilt weten klik dan op lees meer xxx Klik maar, toe dan, ik weet dat je nieuwschierig bent.
 
Dit is de verpakking van de poeder. Zoals je ziet is het een hele simpele verpakking maar dat vind ik wel mooi en omdat het ook een simpel product is staat het mooi bij elkaar.


 
Dit is de kleur die ik heb 030 Warm Beige. Deze teint sluit het mooiste aan bij mijn huidskleur.
 
 
 
Dit is de binnenkant van het product. Ik vind het motiefje wat erin verwerkt is heel grappig. Er staat namelijk in allemaal verschillende grootte MATT. Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Het product moet mat zijn om de naam waar te maken. Laten we dat eens gaan checken.
 
 
 

 
Ik vind het pigmet wat het product bevat goed. Hij is niet te dekkend wat ook de bedoeling is want hij hoort de glimmende delen van je gezicht mat te maken en voorderest niet de pukkeltjes of wat dan ook te camoufleren. Maar hij vervaagt alle oneffenheden en mee-etertjes wel dus dat is wel een pluspunt.

Dan nu de swatches op mijn gezicht. :")



 
Hier heb ik nog niks op mijn gezicht. Je ziet hier en daar wat glimmende delen op mijn huid zoals mijn voorhoofd en mijn neus. Dat heb ik iets erger gemaakt door er een wat vettere crème erop te smeren zodat je het verschil wat duidelijker kunt zien.
 
 
En hier heb ik de poeder opgedaan. Je ziet echt duidelijk effect en ik vind het heel mooi. Ook blijft het product lang zitten dus dat is nog een pluspunt. Het glimmende is weggehaald en het is mat geworden dat vind ik heel mooi.


Ik vind het een goed product en hij maakt zijn naam en dingen dat hij zegt dat het doet ook echt waar. Zo maakt het product je huid mat en is het longlasting.
Dit product kan je kopen bij de kruidvat en kost: €3,59.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten