vrijdag 29 augustus 2014

Back to school~ How to boeken pimpen als je ze hebt gekaft.

 
Hee allemaal vandaag heb ik een back to school artikel voor jullie want ik kan bij dit thema natuurlijk niet achterblijven. Je kent het wel als je op de middelbare school zit krijg je boeken en die boeken moet je kaften. Dus ik ook natuurlijk. Je kan kaftpapier kopen met een leuk printje. Of van die flexibele boeken kaft dingen (daar heb ik er vijf van dan ben je lekker snel klaar.) Maar je kan ook gewoon een simpele effe kleur als kaftpapier kopen. Dat heb ik dus gedaan. Maar ja een effe kleur op al je boeken is natuurlijk niet heel erg leuk dus toen bedacht ik me in eens laat ik ze op pimpen. Wil je weten hoe ik dat heb gedaan klik dan op lees meer --> xxx

 
 
 
 
 
 

 



Wat heb je nodig:
  • Boeken.
  • Etiketten. (op de foto staat ook van die rol dingen maar die heb ik toch niet gebruikt.)
  • Een pen.
  • Een watervaste stift.
  • Een schaar.
  • Kaftpapier.
Stap 1: Je kaft je boeken. Ik ga niet uitleggen hoe je je boeken moet kaften want dat vind  ik heel erg lastig uitleggen als je het moet typen en ik vind dat je zelf ook op YouTube kan zoeken naar een goed filmpje als je niet weet hoe je je boeken moet kaften. Type gewoon in: "Hoe moet je je boeken kaften" of "hoe kaft je een boek."
 
 
Voor je boeken kaften heb je dus het kaft papier nodig de schaar en o ja plakband maar dat ben ik vergeten erbij te zetten sorry ^_^.



Stap 2:  Plak een etiket op het boek en schrijf je naam, je klas en welk vak het is op het etiket. Mijn etiketten komen van de Hema ik had ze gekocht voor 1 euro.

 
Hiervoor heb je dus de etiketten nodig en de pen.



Stap 3: Als je je boeken hebt gekaft en een etiket erop hebt geplakt ga je op elk boek een mooie quote schrijven. En je versiert het boek ook nog een beetje met leuke tekeningetjes.
Dit is mijn favoriete quote: Everyday is a fashion show and the world is your runway. Coco Chanel.


Hiervoor heb je dus de watervaste stift voor nodig.


En dit is het eindresultaat als je het op elk boek hebt gedaan.

Ik laat de boeken nog even close up zien zodat jullie de quotes kunnen lezen die ik erop heb geschreven.
 
If you can dream it you can do it. Walt Disney.

Everybody wants happiness no one wants pain, but how can you color the Rainbow without a little rain.

Shine bright like a diamond.

 I am not a nerd, I am just smarter than you.

I can't sleep but il sure can dream.
Hierbij heb ik ook nog mooie tekeningetjes gemaakt.

Happy girls are the prettiest. Audrey Hepburn.
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er wat inspiratie uit hebben kunnen halen. bedankt voor het lezen en kom vaker kijken op mijn blog.
Laat in de reacties achter wat jou favoriete quote is en welke quote je het mooiste vond van alle quotes die ik op mijn boeken heb geschreven.
Lots of Love Anne xxx


2 opmerkingen:

  1. Super handige tips, en wat heb jij een onwijs schattige en leuke blog! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awh dankjewel dit vind ik nou eens lief om te lezen. Ik heb een kijkje genomen op jou blog en ik vind die ook heel leuk! ik wil je succes wensen met je examen jaar en ik hoop voor je dat je het haalt.
      Lots of Love Anne xxx

      Verwijderen