zaterdag 6 december 2014

5 favoriete make-up producten ~ november.

Hoi allemaal ik heb weer eens na ongeveer 2 weken een artikel voor jullie sorry daarvoor. Maar ik had het weer een beetje druk met school dus had ik er even geen tijd voor maar ik ben weer terug dus er komen weer 2 á 3 artikelen per week online. Maar vandaag heb ik dus een artikel voor jullie. Ik laat jullie mijn 5 favoriete make-up producten van de maand november zien. Dus als je benieuwd bent wat ik van deze producten vind lees dan vooral verder. XXX
Aghh wat ben je lief i love you. Je bent geïnteresseerd en dat vind ik leuk. Dankjewel daarvoor xxx. Maar laten we beginnen.


Het eerste product is niet meer weg te denken uit mijn stash. Elke dag doe ik dit product op mijn wenkbrauwen. Dit is Hello  autumn van essence. Het is een wenkbrauw kit met 2 verschillende kleuren in en een highliter en nog een klein kwastje om het aan te brengen. In het begin deed ik alleen de onderste kleur op dus de lichtste want ik heb best wel lichte wenkbrauwen. Maar dat was niet zo natuurlijk want het was een hele andere kleur bruin dan mijn eigen wenkbrauwen dus je zag het eerst zitten. Toen ging ik de kleurtjes mixen met elkaar en dat is de perfecte kleur. Dus ik doe met het kwastje eerst een beetje in de lichtbruin en daarna in de donkerbruin en dat doe ik op mijn wenkbrauwen. De highliter gebruik ik eigenlijk nooit. Het is wel een limited edition dus hij is niet meer verkrijgbaar. Maar de wenkbrauw kit van catrice is heel erg vergelijkbaar dus die zou ik ook aanraden. Dit is de kleur 01 Leaves are the new Beef.
 
Door naar het volgende product.
 
Dit is een blush ook van essence. Het is de BELOUD blush van de BELOUD lijn. (ook limited edition sorry) zoals je zit heb ik al een enorme pen erin gemaakt. Maar daardoor kan je wel zien dat hij heel erg geliefd is door mij. Het is een abrikozen kleur een beetje en hij valt op je wangen niet te veel op maar geeft je wel dat ene gezonde blosje dat iedereen wel wilt. Dus ik vind hem erg fijn en was lekker betaalbaar alleen jammer dat ik hem nu niet meer kan kopen. Het is de kleur 01 Ap-ri(c)ot.
 
Dit is de catrice waterproof mascara. Hij staat in mijn favorieten maar heeft een verhaal. Het begon zo. Mijn mascara was op dus ik had snel een nieuwe nodig. Ik had een paar keer in de kruidvat gekeken maar hij was steeds op dus moest ik een andere kopen. Ik kocht deze de verpakking zag er goed uit op de buitenkant staat: Clump free brush. Maar.... Dat is dus echt niet zo. In het begin wel. Maar naar mate je hem een paar keer gebruikt komen er steeds meer klontjes in. Dat is heel erg vervelend. Hij loopt ook uit ookal is het een waterproof. Als ik hem naar school opdoe is hij aan het einde van de dag als ik thuis kom helemaal boven mijn ogen onder mijn wenkbrauwen gaan zitten en dat is heel lelijk. Dus deze raad ik niet aan want ik vind hem niet fijn. Hij staat in mijn favorieten omdat ik hem de hele maand heb gedragen maar ik moet snel een nieuwe gaan kopen.
 
Concealer is mijn vriend geworden sinds ik bijna elke ochtend met wat donkere kringetjes onder mijn ogen wakker word. Ik had deze liggen al een tijdje en ik gebruikte hem steeds niet want ik had het niet nodig. Maar sinds 2 weken kan ik hem niet missen. Ik doe het alleen onder mijn ogen want ik heb niet zo veel last van puistjes en ik vind het niet fijn om iets daarop te smeren want dan prop je het alleen maar mee vol. Dus alleen onder mijn ogen. Maar ik moet wel eerlijk zijn soms als ik een heel rood puistje of rood plekje heb dan doe ik het er wel gewoon op want anders valt het wel heel erg op. Deze is in de kleur 04 True Nude.
 
 
Deze colour lip balm van Etos eigen merk heb ik gekregen van een hele goede vriendin voor mijn verjaardag. (Nog dankjewel poepiee.) Ik vind het een hele mooie kleur en een hele fijne lip balm. Ik vind het eigenlijk gewoon een lippenstift want hij geeft zoveel kleur af. Dat is een pluspunt en ook een pluspunt is dat hij je lippen verzorgd maar hij blijft ook heeeel lang zitten dat is echt niet normaal. Als je gaat drinken zit het er daarna goed op als je gaat eten zit het er nog wel op maar wel iets minder. Ik vind de stick vorm ook heel erg fijn. Als hij kort is en je hem niet meer op kan doen want dan raak je de verpakking moet je aan de onderkant draaien en dan gaan hij omhoog. Ik ben hier erg blij mee. De naam van de kleur staat er niet op.
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat alstjeblieft een reactie achter dat vind ik heel erg leuk.
Wat zijn jou 5 favoriete make-up producten van de maand november?
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten