maandag 22 december 2014

My Make-Up Stash!

Hello my beautiful girls. Het is vakantiee! Dus dat betekent dat ik weer lekker veel ga bloggen. Maar daar vertel ik meer over in het artikel van woensdag het word een life update #2! So stay tuned. Maar back too this artikel. Ik ga vandaag mijn make-up stash aan jullie laten zien. Het is niet heel veel of zo maar ja. Toch wil ik het aan jullie laten zien. Dus lees verder wat ik allemaal in dit ladeblok van IKEA heb zitten.


Ik heb dit lade blok van mijn ouders gekregen ik had hem wel zelf uitgezocht. Het was heel erg nodig want ik had een mandje wat een beetje in de weg stond en heel lelijk was en het puilde gewoon uit. Dus had ik dit HELMER Lade blok van IKEA gekregen. Klik hier om naar het lade blok op de site van IKEA te gaan als je hem ook zou willen kopen.

 
Boven op het lade blok heb ik een aantal dingetjes staan. Helemaal achterin heb ik mijn kwasten potje staan met 9 kwasten erin. Daarnaast heb ik een spiegeltje staan want dat is altijd handig. Voor mijn kwastenpotje staat mijn deo. Daar weer naast staat een crème voor mijn nagelriemen die altijd heel erg kapot zijn. Voor mijn deo staat mijn favoriete parfum Daisy Dream van Marc Jacobs. Klik hier om naar het artikel te gaan waar ik over het parfum heb geschreven. Naast het parfum staat mijn body splash van Victoria Secret Secret Charm. Daarvoor staat mijn heerlijk ruikende bodybutter van de bodyshop deze is in de geur Japanse Cherry Blossom. Helemaal aan de voorkant van dit lade blok ligt mijn balmi die helaas bijna op is dus ik heb gauw een nieuwe nodig want ik kan niet zonder het. Klik hier om naar het artikel te gaan waar ik over deze balmi heb geschreven.

 
Dan in de eerste lade heb ik mijn every day spulletjes liggen.
 

 
Daarin ligt mijn mat poeder, mijn blush, mijn andere blush, mijn concealer, mijn mascara, mijn wenkbrauw kit, mijn andere wenkbrauw / higlither stick en mijn wimperkruller. Klik hier als je een kleine review wilt hebben over de mascara de wenkbrauw kit de concealer en de blush. Klik hier als je een review wilt lezen over de catrice defining blush. Klik hier als je een review wilt lezen over de mat poeder.
 
 
In deze la liggen dingen die met ogen te maken hebben zoals oogschaduw, oogpotlood, eyeliner, oogschaduwbasis en een oogpotlood slijper.
 
 
Hier zie je mijn w7 in the buff palet, ik vind dat echt een prachtig palet het is een beetje een dupe van het naked 2 palet van Urban Decay. Laat maar in de reacties achter als je hier nog een review of een ooglook mee wilt zien op mijn blog. Dan heb ik daar boven 2 kleine oogschaduw doosjes van Clinique liggen hele goede kwaliteit en het zijn mooie kleurtjes. Daarnaast heb ik een ander oogschaduw doos van casuelle dat was mijn eerste oogschaduw ding wat ik had volgens mij. Er zitten opzich nog wel mooie kleurtjes in en het niet een hele slechte kwaliteit. Dan heb ik 2 oogpotloden een zwarte van de Etos en een mint groene turquoise achtige kleur van Catrice. Daarboven ligt mijn oogpotlood slijper. En daarnaast liggen weer 2 casuelle oogschaduw palletjes deze kleurtjes hebben wat meer glitter. En hebben ook wat meer fall out maar dat geeft niet veel. Ook deze hebben niet een hele slechte kwaliteit. Daaronder heb ik een losse groene oogschaduw van de Hema en daarnaast heb ik mijn gel eyeliner in een potje ook Van Hema die ik erg goed vind. En daarnaast staat mijn oogschaduw basis. Boven de oogschaduw palletjes van casuelle heb ik 4 oogschaduwtjes liggen. De eerste 3 zijn van 2true die had ik een keer gekregen. Het pigment is niet heel goed maar de blauwe heeft heel veel fall out. Dan mijn laatste oogschaduw is een mono-oogschaduw van essence. Ik vind het een mooie kleur maar er komt amper pigment vanaf en dat vind ik erg jammer.
Een hele lap tekst sorry snel door naar de laatste lade die ik heb gevuld met make-up.
 
 
Dit is mijn la vol met lipstick en lipgloss en nog een ander dingetje voor je nagels weet niet waarom ik dat daar heb gestopt haha.
 
 
Laten we maar beginnen bij de lipsticks. Je ziet links in het hoekje waar we beginnen een lipstick van Clinique ik vind het een hele mooie kleur. Ik meld alleen de kleur van de lipsticks erbij. Ginger Frost. Dan daarnaast nog een lipstick van Clinique. Raspberry Glacé. Daarnaast een mooie rode lipstick van idyl in de kleur 007. Daarboven nu gaan we van rechts naar links. een lipstick van essence ook weer een mooie rode. 04 On the catwalk! In het midden weer een lipstick van essence. 01 Coral calling. Dan weer een lipstick van essence. 13 Love me. Klik hier als je een review wilt lezen over die laatste 2 essence lipsticks 01 en 13. Nu gaan we weer van links naar rechts. Links staat een lipstick van Hema een mooie paarse kleur. Nummer 11. Dan heb je een lipgloss / lipstick van essence van de matt lijn. De kleur 01 Velvet Rose. Daarnaast heb je een lipgloss van L'oreal Paris ook weer een mooie paarsige kleur met glans. in de kleur 307 Amethyst Strass. Daarboven ligt dat ding met steentjes voor op je nagels. Over naar de lipsglosses. We gaan van links naar rechts. Een lipgloss van essence XXL shine lipgloss. Dan colour balm van etos een hele mooie kleur die heel lang blijft zitten. Klik hier als je een soortvan review over de colour balm wilt lezen. Dan een gewone doorzichtige lipgloss van casuelle die heb je altijd nodig. Dan een max factor iets wat je over je lipstick heen moet doen om hem langer te later zitten! Zo handig. Dan een idyl simpele lipgloss. Daarnaast weer zo'n max factor ding. En dan een lipgloss van Philosophy ik vind deze niet fijn want hij plakt heer erg en brengt niet lekker aan ook ruikt hij niet zo lekker maar hij is nog niet over de datum. Het is wel een mooie kleur. Naast de lipgloss van philosophy heb je een lipgloss die ik bij een magazine heb gekregen ik gebruik hem eigenlijk nooit. En dan heb je de twee kleine lipglossjes de een zit in een tasje die je enorm moeilijk open krijgt en de ander zit in een heel schattig klein cupcakeje. So cute!
 
Dan de laatste 3 lades daar zit alleen maar rotzooi in.
 
 
Ik hoop dat jullie deze enorm lange lap tekst aan artikel leuk vonden. Sorry ervoor dat het een lange tekst is geworden had dat niet verwacht. Tot woensdag.
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten