zondag 23 november 2014

Review ~ Lush Shoot for the Stars Bath Ballistic.

Hoiii, ik review vandaag een bath ballistic van lush voor jullie. Hij heet zoals je al in de titel kan lezen Shoot for the Stars. Dus als je wilt weten wat ik van deze bal vind moet je vooral op lees verder klikken.


Dus je hebt op lees verder geklikt. Dankjewel daarvoor i love you. Laten we maar eens beginnen.
Dit is de verpakking van de bal. Er staat op: De intense kleuren van een nachtelijke lucht zie je terug in dit prachtige badwater. Gebruiksaanwijzing: Leg in je warme badwater en ga er zelf lekker bij liggen. Geniet van een spektakel van geur en kleur. Dat klinkt al goed. Maar pakt het ook zo uit?
 
Dit is de ene kant van de bal er staat een witte vallende ster op zoals je natuurlijk al kan zien.
 
En op de achterkant laat de ster een gele streep achter. Ik vind het wel grappig hij is niet lelijk.
 
De binnenkant van de bal is dus roze. Ik houd hem voor het grootste deel onder de kraan want ik vind dat er dan meer schuim komt en ik houd van schuim.
 
Als de bal nog niet helemaal verschuimt is (verschuimt is geen woord maar bij deze wel.) zie je nog leuke kleurtjes.
 
Je badwater kleurt paars. (op de foto lijkt het blauw maar het is paars in het echt.) Dat vind ik heel leuk want ik vind paars een mooie kleur. De bal zelf ruikt goddelijk. Niet te zoet maar ook niet te fris. Ik beschrijf de geur als warm maar toch fris. Haha. Ik vind het een hele lekkere bal zeker een aanrader.
 
 
Shoot for the stars bath ballistic van Lush. Is een hele leuke en lekkere bal. Warm maar toch fris. Ik ben er erg enthousiast over.
 
Shoot for the stars bat ballistic kost €4,95 voor 200 g.
Is alleen te koop bij alle Lush fillialen en op Lush.nl.
 
Lots of Love Anne. XXX
 
 


1 opmerking:

  1. Klinkt zeer lekker!!! Lush producten zijn heerlijk vooral in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen