vrijdag 12 december 2014

Christmastree!

Hoi hoi, sinterklaas is alweer een tijdje het land uit dus is het tijd voor de kerstsferen naar binnen te halen. Op 7 december hebben wij thuis de kerstboom te voorschijn gehaald en alle poes pas daarom heen en zijn weg begonnen met de kerstsferen naar binnen te halen. Daar heb ik foto's van gemaakt om een foto artikel te maken. Lees snel verder als je benieuwd bent hoe onze kerstboom eruit ziet.  
:

Ik wil altijd zo vroeg mogelijk de kerstboom opzetten want ik vind kerst zo'n leuke tijd van het jaar! Ik word altijd heel vrolijk van al die lichtjes. En bij kerst hoort ook natuurlijk een fab kerstmuts duhh! Ik heb deze roze met glitters en er staat princess op.
 
Wij hebben een neppe kerstboom want mijn zus en moeder kregen steeds jeuk en last van hun luchtwegen als we een echte hadden dus hadden we vorig jaar maar een nepperd gekocht. Maar ik vind deze er helemaal niet nep uit zien. Het voordeel van een neppe boom is dat je hem heel erg lang kan laten staan en dat hij niet uitvalt. Dan hebben we nog onze kerstspullen dit is niet alles er stonden nog een aantal dingen op de tafel. En de kerstboom optuigen kan natuurlijk niet zonder kerst muziek dus daar ook nog een lekkere lange playlist van! Let Christmas Begin!
 
De kerstboom moesten we eerst laag voor laag uitvouwen zodat hij er mooi vol uitziet een klein beetje een rotklus want het kietelt heel erg aan je armen maar het resultaat mag er wezen.

De kerstlichtjes moeten natuurlijk ook de boom in. So pretty!
En dan heb je de kerstboom helemaal opgetogen. Links bovenin zie je mijn eigen geblazen kerstbal. Er staat Anne 2006 op want toen konden we die bal ergens blazen. Dus die gaat er elk jaar in. Wij hebben ook altijd nep bloemen in onze boom dat vind ik altijd heel mooi. Je ziet de piek nu niet maar hij is rozig en volgens mij een beetje mat. Ik vind onze kerstboom altijd heel erg mooi.
 
 
Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden.
Hoe ziet jullie kerstboom er uit en hebben jullie hem ook al opstaan? Laat het alstjeblieft achter in de reacties dat vind ik altijd leuk om te lezen en te beantwoorden.
Lots of Love Anne. XXX

2 opmerkingen:

  1. Onze kerstboom staat pas een week haha. Ik hou heel erg van kerstbomen, maar mijn moeder kan ook niet tegen een echte, dus hebben mijn ouders er eentje gezaagd en behangen met behangpapier (creativiteit zit in de familie hihi). Mooie boom �� liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuke creatieve manier om toch nog een soort van boom te hebben in huis!

      Verwijderen