zondag 26 oktober 2014

Foto's vakantie cuba!

Hee allemaal vandaag laat ik jullie de mooiste foto's die ik heb gemaakt zien in dit artikel. Ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar CUBA het was heel erg mooi maar ook heel erg arm en best wel vies. Ondanks alle tegenvallers waren er natuurlijk ook heel veel meevallers en was het uiteindelijk een onvergetelijke vakantie geworden. ik wil graag de foto's met jullie delen.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het zijn heel veel foto's maar deze vond ik de leukste en de mooiste van de super veel foto's die ik heb gemaakt. Het lijkt allemaal heel prachtig en paradijselijk maar "niets is wat het lijkt."
Ik hoop dat jullie dit artikeltje over mijn vakantie in een notendop leuk vonden.
Waar zijn jullie op vakantie geweest? Laat het hier beneden in de reacties achter.
 
Lots of Love Anne. XXX
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten