donderdag 30 oktober 2014

Mijn top 11 favoriete blogsters/youtubesters.

Hee, ik heb voor jullie mijn favoriete blogsters/youtubesters op een rijtje gezet dus lees verder als je meer wilt weten!( Het is op een willekeurige volgorde. )

1:
Mascha Feoktistova van Beautygloss.
Ik vind haar gewoon heel leuk. Ze vlogt elke dag en plaatst elke dag een artikel. Daarnaast plaatst ze ook nog 2 keer per week een andere video online zoals een tutorial of iets anders. Ze is dus een fulltime blogster.
 
2:
Vera Camilla.
Ik vind vooral haar video's leuk. Ze maakt 2 keer per week een video en ze zet elke dag een artikel online. Ook zij is een fulltime blogster.
 
3:
Teske de Schepper van Teskuh.
Ik vind haar video's alleen leuk als ze een tutorial van iets erop heeft staan want haar praat video's vind ik te langdradig en dat vind ik een beetje saai. Ze plaatst 2 keer per week een video en elke dag een artikel. Fulltime blogster.
 
4:
Jiami van Lifesplash.
Ik vind haar video's altijd heel erg leuk want ze zijn heel origineel en vaak gaan ze over fashion en zo. En dat vind ik heel leuk want ik vind haar kledings stijl heel erg gaaf. Ik snap alleen haar ritme van video's en artikelen niet helemaal. dus ik kijk gewoon elke dag of ze iets nieuws heeft gepost. Geen fulltime blogster volgens mij.
 
5:
 Diana van D is for Dazzle.
Haar video's zijn zo leuk want ik vind dat zij ook originele video's heeft. Zo doet zij meer dingen met interieur dan andere blogsters en dat vind ik leuk want ik houd van interieur dingen. Haar ritme is ook vaag volgens mij plaatst ze 1 x per week een video maar voorderest zou ik niet weten hoe vaak zij een artikel plaatst. Geen fulltime blogster dus.
 
6:

Bethany Mota of terwijl macbarbie07.'
Haar video's zijn gewoon awesome. Ze doet nu ook mee aan dancing with the stars en ze heeft haar eigen singel "need you right now". I just love her!
 
 
8:

Zoella.
Ook haar video's zijn heel erg leuk. Ik ben minder verslaafd aan haar dan aan Bethany mota maar zoella is ook heel erg leuk. Alleen vind ik dat haar video's soms gewoon te lang duren. Maar haar Engelse accent is echt geweldig!
 
9:
 

Sacconejoly's.
Dit is een Ierse familie die in Londen woont. Dit zijn hun 2 kinderen Emilia en Eduardo. Anna en Jonathan zijn hele leuke ouders en Emilia en Eduardo zijn super cute. Ze vloggen elke dag en hebben daarnaast ook nog een apart YouTube kanaal eentje van Anna en eentje van Jonathan. Ik vind vooral Emilia super cute en lief. Ze maken me altijd blij en vrolijk.
 
10:


Still a babe 09 of terwijl Meredith Foster.
Haar video's zijn gewoon heel erg leuk. Ze maakt video's over fashion en make-up dat soort dingen.
 
11:
Laurdiy.
Zij maakt video's over fashion en heeft ook heel veel leuke diy. Deze is zeker een aanrader voor degene die do it yourselfs heel erg leuk vind.
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat achter in de reacties naar welke youtubers jullie kijken en welke blogs jullie volgen.
Lots of Love Anne. XXX

1 opmerking: