zondag 7 juni 2015

Review ~ Lush Dorothy Bubble bar slice!

Hoi hoi, vandaag heb ik een review voor jullie. Het is geen make-up review maar weer eens een lush bubble bar review! Ik heb al een keer eerder een lush review gedaan dus wil je die ook lezen klik dan hier dan ga je er gelijk naartoe! Deze review is van de Lush Bubble Bar Slice genaamd: Dorothy. Wil je weten wat ik van deze bubble bar vind klik dan vooral op lees verder!


Dit is de verpakking ik laat nu een foto zien waarop je de tekst beter kan lezen.
 
Oké je kan het nog niet goed lezen sorry daarvoor. Maar er staat op: Crumble the bar under the hot running tap, to allow the water to agilate mounds of bubbles for you with no effort on your part. Het is in het engels omdat ik het in Cambridge heb gekocht.
 
Zo ziet de bubble bar eruit. Hij is blauw aan de voor en achter kant en op de voorkant heeft hij nog een oranje met gele soort van regenboog. Ik vind hem er simpel maar toch schattig eruit zien. En hij ruikt heerlijk. Het is een mix van zoet met fris maar ik kan de geur niet helemaal plaatsen. Het ruikt ook een beetje naar een kruidige thee.
 
Deze bubble bar moet je niet in het bad leggen maar je moet hem onder de kraan verkruimelen zodat je lekker veel bubbels krijgt.
 
Dan als hij helemaal is verkruimelt en de kraan staat nog aan vormt er een enorme bubbel rand rondom de kraan. Die moet je zelf een beetje uit elkaar halen zodat er in de rest van het bad ook nog bubbels komen. Ik zat ongeveer een uur in bad en de bubbels waren nog steeds niet weg. Meestal als je van dat bad zeep in bad doet komen er ook bubbels heel veel maar die blijven echt maar een kwartiertje in bad liggen en daarna zijn ze opgelost. Dat is bij deze lush bubble bar niet het geval en dat vind ik wel fijn.
 
De lush Dorothy Bubble Bar Slice is heel erg fijn en zorgt voor enorm veel bubbels. Verkruimel hem onder de hete, lopende kraan en ga daarna lekker in bad liggen en geniet van super veel bubbels en een kruidige thee geur.
Deze Lush Bubble Bar heb ik gekocht in Cambridge. In Nederland kost hij: €4,95.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten