zondag 31 mei 2015

Engeland excursie Cambridge!

Hoi hoi, de afgelopen drie dagen ben ik naar Cambridge gegaan. Voor wie niet weet waar en in welk land Cambridge ligt, Cambridge ligt vlak bij Londen het is ongeveer anderhalf uur tot twee uur rijden vanaf het treinstation in Londen. Ik ben daar heen geweest omdat ik op school een extra les volg dat Cambridge heet. Je doet die klas drie jaar en na die drie jaar ga je "afstuderen" je doet dan dus examen in dat vak. Ieder jaar gaan ze met hun klas die het eerste jaar Cambridge doen naar de stad Cambridge. Daar ga je dan opdrachten doen maar ook andere dingen zoals met een boot langs de colleges daar varen en je krijgt ook nog shop tijd. Ik heb geshopt bij de drugstore en bij lush daar heb ik hele leuke dingetjes gekocht. Laat maar in de reacties weten of jullie daar een mini shoplog van willen zien. Ik heb daar ook een aantal foto's gemaakt en die wil ik graag met jullie delen! Hier komen ze dan. 









Ik hoop dat jullie deze foto's leuk vonden. Ik vond de reis echt geweldig en ik had graag nog wat langer willen blijven maar dat kon helaas niet:(
Laat in de reacties achter of jullie weleens in Engeland zijn geweest en zo ja vertel er dan ook gelijk bij waar in Engeland. 
Lots of Love Anne. XXX

1 opmerking:

  1. Die eerste foto is zoo gaaf! Ik ben in de herfstvakantie in Londen geweest :). Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen