zaterdag 20 juni 2015

Review ~ NYC Expert Last Lip Lacquer!

Hoi hoi, vandaag heb ik een review voor jullie. Deze review gaat over een lipgloss van NYC. Voordat ik wil beginnen heb ik een kleine mededeling voor jullie. Ik ben na dit artikel eventjes niet online want ik heb toetsweek aankomende week en ook nog twee dagen die week daarna dus daar moet ik hard voor leren en heb ik geen tijd om te bloggen. Na die weken heb ik eigenlijk al soort van vakantie want ik hoef dan alleen nog maar mijn toetsen op te halen en mijn rapport ook hoef ik alleen nog maar mijn boeken terug te brengen dan en daarna heb ik echt vakantie. Dan kan ik weer lekker bloggen en video's maken. Vanmiddag komt er waarschijnlijk ook een video online! Als je benieuwd bent naar deze review lees dan snel verder! 
Nou dit is hem dan. Zoals je ziet is het een beetje een roze bruinige kleur. Ik vind het een beetje een 90's kleur. Die kleuren zijn op het moment helemaal in en ik vind ze heel mooi. 
Dus ik ben fan! 
 
De kleur is: 204 Central Park Passion. Op de foto kan je het heel slecht zien sorry daaarvoor.
 
Dit is het kwastje gewoon een normaal lipgloss kwastje. Deze vind ik wel fijn.
 
Ik heb de lipgloss geswatched op mijn arm. Zoals je ziet is het dus een roze bruinige kleur wat ik al had gezegd. Het is ook wel een beetje een nude kleur. 
 
Dit is hem op mijn lippen. Als ik eerlijk ben vind ik hem eigenlijk helemaal niet fijn aanbrengen. Het kwastje voelt heel erg hard aan en de kleur gaat snel van het kwastje af dus moet je hem er telkens weer opnieuw in de flacon doen om er weer kleur op te krijgen. Voor de rest vind ik het een hele fijne substantie. Het gaat niet super snel van je lippen af maar als je wat drinkt en eet is het er wel voor een heel groot deel af. De lipgloss voelt heel fijn aan op de lippen.
 
De NYC Expert Last Lip Laquer brengt niet fijn aan door het harde kwastje waar de kleur snel van af gaat. Verder is het een hele fijn lipgloss de kleur blijft opzich goed zitten en het voelt goed aan op je lippen. Het is niet plakkerig op je lippen.
 
De NYC Expert Last Lip Laquer is te koop bij het kruidvat en kost €3,49.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten