zondag 17 mei 2015

Review ~ NYC Cityproof Twistable Intense Lip Colors!

Hoi hoi, vandaag heb ik een review voor jullie en het gaat over lipsticks van NYC. Wil je de hele naam weten lees dan de titel en ik zal het straks nog wel een keer zeggen. Wil je de hele review lezen en ben je benieuwd wat voor lipsticks dit zijn klik dan sowieso op lees verder! xxx.

Dit zijn de twee kleuren die ik heb gekocht. De kleur met de roze verpakking is: 022 fulton ST. fuchsia. En de kleur met de witte verpakking is: 001 universal. 

Zo zien ze eruit zonder de dop. Ze lijken op de welbekende chubby sticks. Ik vind ze vooral lijken op potloden. De rechter kleur heb ik natuurlijk gelijk laten vallen op de mooie strakke punt. Typisch Anne. Lekker onhandig. Haha.


Hier heb ik de kleuren voor jullie geswached. De linker is fulton st. fuchsia en de rechter is universal. Ik vind het twee hele mooie kleuren. 


Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.

Dit zijn mijn lippen met de kleur 001 universal erop. Dit is vooral een glanzende kleur met een hele lichtroze ondertoon. Ze zeggen op de verpakking van deze lippenstift dat dit een lip primer is. Dus dat als je deze onder de andere kleur doet dat de kleur dan langer blijft zitten. Dat vind ik niet waar want al doe je dat dan blijft hij even lang zitten al doe je de lip primer er niet onder.


Dit zijn mijn lippen met de lip primer en de kleur 022 fulton st. fuchsia erop. Ik vind dit echt een hele mooie zacht roze allerdaagse kleur. Ik zou dit zo elke dag kunnen dragen. Het is niet te fel maar ook niet te zacht en de glans maakt het helemaal af. Deze twee kleuren over elkaar heen kan ik iedereen aanraden.


Dit zijn mijn lippen met alleen de kleur 022 fulton st. fuchsia erop. Ik vind dit een best wel fellle kleur wat ik persoonlijk juist wel leuk vind. Alleen zou ik deze kleur niet dragen als je al een best wel heftige ooglook op hebt want dan is het te veel. Maar als je een neutrale ooglook op hebt en je wilt wel iets wat er lekker uit springt zou ik deze kleur zeker aan raden.


Deze twee kleuren van de NYC Cityproof Twistable Intese Lip Color lijn zijn apart maar ook over elkaar hele mooie kleuren. Voor iemand die niet zo houd van een hele felle kleur is 001 universal echt aan te raden. Maar voor iemand die die kleur te zacht vind maar de roze kleur te fel dan zou ik ze allebei kopen en dan eerst 001 universal opdoen en daarna 022 fulton st fuchsia erover heen want dan heb je een zachte maar niet te zachte kleur en het is dan ook niet te fel. Voor iemand die wel houd van een mooie felle kleur net zoals ik raad ik aan om 022 fulton st fuchsia te kopen.

De NYC Cityproof Twistable Intense Lip Color kan je kopen bij het kruidvat en kost €3,99. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten