zondag 8 februari 2015

Review ~ w7 in the nude palet.

Hello girls, vandaag heb ik een review voor jullie klaarstaan. Deze review gaat over een oogschaduw palet van w7. Hij heet w7 in the nude. Ik heb er al een ander palet van het w7 in the buff palet maar daar heb ik nooit een review over geschreven ik weet eigenlijk ook niet echt waarom ik dat niet heb gedaan. Maar voor dit palet doe ik het wel. Dus ben je benieuwd naar deze review over dit oogschaduw palet lees dan vooral verder!


Dit is hem dus. Ik zeg nog een keer de naam van dit palet: w7 in the nude. Het heeft een zalm kleurige verpakking met gouden letters en de deksel is geribbeld dat zie je op deze foto niet zo goed maar op een andere foto die straks komt zie je het beter.
 
 
 
Op de achterkant van het palet zie je de kleurtjes staan met de namen erbij. Van links naar rechts: latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper pot, Sun kissed, Alice, Bad manners, Coffee cup, Mud slide, Tokyo, Fashionista.
 
 
 
Dit zijn de kleurtjes. Zoals je ziet zijn het vooral rozige tinten. Daarom zeggen veel mensen ook wel dat het een dupe (na gemaakt iets) is van het naked 3 palet van Urban Decay. Op deze foto zie je beter dat de deksel geribbeld is. Het heeft ook een kwastje met 2 kanten een platte kant en een kant met een spons applicator.
 
 
 
Dit zijn de kleuren ik heb ze geswached op mijn arm. De kleuren aan de rechter kant hebben wat meer pigment dan de kleuren aan de linkerkant. Dat is ook wel begrijpelijk want die zijn ook donkerder dus zie je ze sneller en beter en de lichtere kleuren hebben wel meer glitters.
 
 
 
Op mijn rechter oog heb ik een look met een aantal kleuren gemaakt en mijn linker oog heeft niks erop. Ik ga nu kort uitleggen wat ik heb gedaan. Stap 1: Doe oogschaduw basis op zodat de oogschaduw goed op zijn plek blijft zitten. Stap 2: Breng op je gehele bewegende ooglid de kleur Marilyn aan (op de achterkant kan je zien welke kleur het is). Stap 3: Breng Copper pot op het buitenste gedeelte van je bewegende ooglid aan en doe daarna Angel erover heen. Stap 4: Breng Bad manners aan in je creace voor wat diepte. Stap 5: Breng Coffee cup aan in het buitenste hoekje van je oog aan in een v. Stap 6: Breng Angel aan op je wenkbrauw bot.
 
 
W7 in the nude is een goed oogschaduw palet met roze tinten.
Je kan het palet kopen bij de op is op voor €7,98 of bij de DA voor €7,99.
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat een reactie achter of jij een w7 palet hebt en wat je van de kleuren van dit palet vind. Ik lees ze altijd.
Lots of Love Anne. XXX
 

1 opmerking: