zondag 4 januari 2015

Review~ Sj action cam

Hoi ik heb een review voor jullie. Dit is geen review over een make-up of haar product maar over een camera(atje). Jullie kennen waarschijnlijk allemaal wel de gopro. Dat kleine cameraatje dat onder water kan filmen en foto's kan maken. Nou dit is precies zo'n zelfde camera alleen dan van een ander merk en goedkoper. Ik heb deze camera samen met mijn vader gekocht allebei iets van €50,00 ongeveer. Ben je benieuwd hoe deze camera eruit ziet en wat het allemaal kan lees dan vooral verder.

Dit is de verpakking. Wij (papa en ik) hebben hem gekocht op het nieuwe deel van marktplaats daarmee bedoel ik dat je het op marktplaats koopt maar dat het niet tweedehands is maar gewoon dat iemand een shop heeft op marktplaats dus dat hij allemaal nieuwe producten verkoopt. Wij hebben hem met een actie gekocht. Die actie was dat we er allemaal gadgets bij kregen zoals een monopod en een beschermhoes dat soort dingen.

Dit is de sj cam uit zijn doos. Hier zit de bescherm hoes er al omheen.

Dit zijn alle gadgets die we erbij kregen. Ik ga dit niet allemaal vertellen want het zijn er heel veel en van een aantal weet ik niet eens wat het is. Haha. Maar ik ga er wel een aantal vertellen. Er zit een ding bij dat aan de onderkant een plak laag heeft zodat je hem op je helm of iets dergelijks kan vast plakken. Je kan hem ook vast schroeven. En nog een aantal andere dingen zoals die monopod.

Dit is die monopod. Je kan hem ook wel de selfie stok noemen haha daar herkennen heel veel mensen hem aan. Als je zegt ik breng mijn monopod mee denken ze wat is dat nou weer en als je zegt ik breng mijn selfie stok mee dan weten ze gelijk wat ik bedoel terwijl ik precies hetzelfde bedoel alleen heeft het een andere naam.

Je kan de selfie stok uitschuiven en dan wordt hij een meter lang. Dat vind ik best wel heel lang. Een selfie stok is heel handig voor selfies maar ook voor filmen dan kan je een grote groep achter je filmen of een selfie maken met een grote groep en dan staat iedereen erop zonder dat er iemand is met een half hoofd of dat iemand er helemaal niet op staat.

Verder zat er nog een extra accu bij en een accu oplader. Die moet je gewoon aan het snoertje van je oplader van je mobiel doen en dan in het stopcontact accu erin en dan laat hij vanzelf op.

Waar wij hem vandaan hebben is dus XSPLASH. Klik hier om naar zijn site te gaan als je geïnteresseerd bent. Het is een hele goede service. Toen onze sj cam binnen was gingen we hem natuurlijk gelijk testen. Hij deed het prima. Maar na een tijdje nog diezelfde dag  deed hij het niet meer we gingen hem opladen en hebben van alles geprobeerd maar hij wilde niet meer aan gaan. Dus toen gingen we contact met xsplash opnemen en die zei dat we nog een aantal dingen konden proberen wij dat geprobeerd. Hij ging nog steeds niet aan. Dus moesten we die sj cam plus die bescherm hoes terug sturen en kregen we een nieuwe (we hoefden niet weer te betalen) en die deed het gewoon prima. Super service dus.

Zo ziet de sj cam er zonder hoes uit. Die van ons is zwart maar je kon hem in een aantal kleuren krijgen. De sj cam bestaat in de kleuren: Zwart, Bronze, Wit, Zilver, Blauw, Roze en Geel. Ik wilde heel graag bronze maar xsplash had alleen zwart of zilver. Dus hadden we maar zwart genomen. De sj cam kan 30 meter onderwater. Hij filmt in full HD. Hij is aangesloten op wifi. Hij kan filmen en foto's maken. Dit is de sjcam SJ4000.

Dit is de bescherm hoes voor de camera. Hij is water dicht dus als je onderwater wilt filmen of foto's maken moet je deze hoes er omheen doen. Als je hem ergens aan wilt bevestigen zoals dat ding voor op je (ski) helm dan moet je altijd deze hoes erom heen doen want anders kan je hem niet eraan bevestigen. Ook door deze hoes kan de camera gewoon tegen een stootje. Als je aan het skiën bent en je valt gaat de camera niet kapot zolang je maar deze bescherm hoes erom heen doet.

Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt over de sj cam. Ik ben er heel blij mee en vind hem heel erg cool. Kenden jullie al de sj cam of niet. Hebben jullie er zelf een of hebben jullie een go pro laat het achter in de reacties!
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen: