donderdag 1 januari 2015

2015!!!!!!

Hoi hoi het is nu 1 januari 2015!! Wat is 2014 toch snel gegaan. Mijn blog bestaat nu bijna een jaar in juni bestaat mijn blog een jaar!!! Ik hoop dat jullie een heel leuk oud en nieuw feest hebben gehad. Ik wel. Ik ga jullie een soort overzicht geven van wat er allemaal in 2014 is gebeurd met mijn leven en blog (ik ga het kort houden hoor). En ik ga mijn goede voornemens voor 2015 aan jullie laten weten en dan ga ik elke keer in mijn life update jullie vertellen hoe het ermee staat. Dus laten we beginnen!


Mijn overzicht van 2014 in het kort:
  • Ik ben overgegaan naar 2 Havo.
  • Ik ben in juni een blog gestart.
  • Ik ben op vakantie naar Cuba geweest.
  • Ik behaalde de 1000 pageviews op mijn blog.
  • Ik kreeg een camera.
  • Ik heb mijn bed en mijn bureau in mijn kamer omgewisseld (lekker boeiend).
  • Ik behaalde de 2000 pageviews op mijn blog.
  • Ik heb de IPhone van mijn moeder overgenomen.
  • Ik behaalde de 3000 pageviews op mijn blog.
  • Ik heb een super leuke kerst gehad.
  • Ik heb een super leuk oud en nieuw feest gehad met vrienden en papa, mama en me zus.
  • Nu is het alweer 2015!!!
 
Mijn goede voornemens voor 2015:
  • Ik wil meer met me haar gaan doen.
  • Probeer er altijd goed uit te zien.
  • nog meer bloggen.
  • Misschien een YouTube account aanmaken als mijn blog een jaar bestaat!
  • Mijn kamer vaker opruimen.
  • Mijn kamer netjes houden.
  • Over gaan naar 3 Havo.
Dit zijn dus mijn goede voornemens voor het jaar 2015!
Ik denk dat dit wel redelijk goede voornemens zijn en dat ik me er ook wel goed aan zou moeten kunnen houden.
 
Wat zijn jullie goede voornemens voor het jaar 2015? Wat zouden jullie ervan vinden als ik een YouTube account aanmaak?  Laat het achter in de reacties dat zou ik heel leuk vinden!
Lots of Love Anne. XXX
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten