woensdag 19 november 2014

Review ~ Balmi-Raspberry.

Hoii allemaal vandaag heb ik weer een review voor jullie. Waarschijnlijk kennen jullie het product niet want het is niet heel bekent in Nederland volgens mij. Maar ik ben er in ieder geval echt verslaafd aan. Dus dan weten jullie het wel het is een positieve review. Lees meer als je wilt weten wat Balmi is.
Dit is dus Balmi. Het is een lippenbalsem. Er zitten allemaal vitamine dingen in. Het is een moisturizing lip balm. Dus het voed je lippen goed. Ik heb hem in de smaak raspberry. Ofterwijl framboos.

dit zijn de ingrediƫnten die erin zitten.
 
Dit is de buitenkant. Je kan hem aan je fietssleutel hangen of aan je mobiel of iets dergelijks maar dat doe ik niet want ik ben dan bang dat hij kapot gaat of heel vies word. Je moet hem een kwartslag naar rechts draaien om hem open te maken.
 
Dit is de binnenkant zoals je ziet is het een piramide vorminge balsem en dat vind ik heel erg grappig en leuk bedacht. (In andere landen heb je hem ook rond volgens mij niet in Nederland.)
 
De geur van deze balmi is best wel zoet maar ik ben een zoete kou en ik vind dat echt heeel lekker. En als ik iets te zoet vind is het echt te zoet maar zo zoet is dit dingetje echt niet.
 
 
Balmi verzorgt je lippen heel goed en ruikt heel erg lekker. Ik vind dat het een piramide vorm heeft erg leuk. Het brengt niet onhandig aan. Ik ben over deze balsem erg enthousiast. Je hebt hem ook nog in de smaken: Strawberry, coconut & mint. Ik heb de smaak raspberry.
Balmi is alleen te koop bij Douglas en kost €4,95.
 
 
Lots of Love Anne. XXX
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten