dinsdag 28 juli 2015

Review ~ BE Creative Make-up Highlighting Powder!

Hoi hoi, vandaag heb ik een review voor jullie! Ik heb een tijdje niet meer geblogd maar dat kwam omdat ik wat meer tijd schonk aan YouTube. Maar ik probeer nu wel weer meer te gaan bloggen want ik weet dat veel van jullie niet naar mijn YouTube video's kijken maar wel mijn artikelen lezen dus voor jullie wil ik er ook goed zijn! Dus vandaag heb ik een review van de BE Creative Make-up Highlighting Powder! Ben je benieuwd naar deze review klik dan op lees meer! XXX


Dit is hem. De verpakking is heel simpel maar wel chic. Zo gaat je aandacht eigenlijk gelijk naar de highlighter. En dat is natuurlijk ook de bedoeling.
 
Zo ziet de highlighter eruit zonder verpakking. Hij lijkt wel op de eerste verpakking ook gewoon heel erg simpel maar toch erg chic ik houd daar van. De buitenste ring is zwart en het doorzichtige plastic heeft een beetje afgeronde hoekjes.
 
Dit is de kleur. ROSE QUARTZ. Ze hebben maar 1 kleur van deze highlighting poeder dus er zijn er niet meer dan deze.
 
Dit is het patroontje ik vind het erg mooi. Het lijkt op mozaïek heel leuk gedaan. Zoals je ziet gaat het van licht naar donker. Aan de linker kant heb je de witte kleur dat is de echte highlighter en dan hoe verder je naar rechts gaat hoe meer de poeder op blush gaat lijken. Overal in elke kleur zit glitter dat vind ik erg leuk en dat hoort ook bij een highlighter. Je kan de kleurtjes apart gebruiken maar ook allemaal samen en dat doe ik altijd.
 
Zo ziet de highlighter eruit op mijn hand. Hij is erg wit maar dat komt omdat ik hier mijn kwast vooral over het lichte gedeelte heb gehaald. Maar je kan het natuurlijk ook over de donkere kant halen dan lijkt het op een echte blush. Zoals je ziet heeft de highlighter veel glitters.
 
Dit is de highlighter op mijn wang. Zonder de flits zie je er niet heel veel van en vind ik het gewoon lijken op een mooie blush. Wat een pluspunt is want dan heb je een highlighter en een blush in een! 

Maar dit is hem met de flitser aan en hier zie je de highlighter echt naar voor komen. Je ziet de glitters heel erg goed maar dat vind ik mooi.
 
Dus als erg geen licht op de highlighter valt dan lijkt het op een normale blush maar als er wel licht op valt lijkt het echt op een highlighter. Dus dan heb je 2 vliegen in 1 klap! Bonus!
 
Ik vind deze highlighter erg mooi de glitters komen erg naar voren als er licht op schijnt.
Deze Highlighting powder van BE Creative Make-up kan je kopen bij de Ici Paris XL en kost: €17,99 maar normaal €19,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten