vrijdag 3 april 2015

Review ~ Essence soo glow highlighter!

Hoi allemaal vandaag heb ik weer eens een make-up review voor jullie. Dit keer gaat het over een product van Essence de soo glow cream to powder highlighter! Ik zocht al heel lang naar een highlighter maar ik kon er steeds geen vinden, maar ik wist wel van deze highlighter, maar in de Kruidvat waar ik vaak kom hadden ze hem niet  in dezelfde stad hebben ze ook een grote Kruidvat waar ze 2 Essence schappen hebben en daar hebben ze hem wel.
Je hebt de hightlighter in 2 kleuren een wittige en een rozige ik heb de rozige. Dit is de kleur: 20 bright up your life.
 
Zoals je ziet heeft deze highlighter een rozige kleur met glitters. Ik vind hem erg mooi.
 
Deze foto is met de flitser genomen zodat je beter kan zien dat hij mooie glitters heeft. Het ziet er nu erg glitterig uit maar ik heb extra veel op mijn arm gesmeerd zodat je de glitters en de kleur het beste kon zien.
 

Op deze foto heb ik nog niks op mijn jukbeen gesmeerd. Zoals je ziet is het rozig dat komt door mijn blush.
 
Hier heb ik de highlighter op gedaan. Zoals je op deze foto kan zien is dat het een beetje wittig is en niet echt heel erg rozig. Maar dat is niet erg want door je blush is het toch nog mooi. Alleen is het niet echt glitterig maar meer een wittige/rozige glow.
 
Hier had ik nog even een foto gemaakt met flits zodat je kan zien dat de glitters er niet echt meer zijn. Maar als je wat meer op doet dan zie je ze wel heel goed. Dat had ik later pas ontdekt. Ik durfde in het begin namelijk niet zo veel op te doen want ik was bang dat het een glitter aan overload highlighter was.
 
Het lijkt alsof er in deze highlighter veel glitter zit maar op je wangen zie je dat niet echt meer terug. Het is meer een wit/roze glow. Als je wel veel glitter op je wangen wilt hebben dan moet je wat meer op smeren. Wat de naam overigens ook zegt soo glow! Ik vind het wel mooi maar als je geen blush op doet vind ik dat het je een beetje bleekjes maakt maar door de blush valt dat ook wel mee.  Ik vind het over het algemeen een goed product maar ik vind het jammer dat op je wangen de glitters niet echt meer terug te vinden zijn. Het geeft wel een mooie glow. Als je met je vinger over de cream heen gaat voelt het als een crème maar als je het dan op je wangen smeert is het poeder echt heel gek maar wel heel leuk!
 
De Essence soo glow cream to powder hightlighter kan je kopen bij de Kruidvat en kost €2,89. Ik vind het zeker een aanrader kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten