zondag 26 april 2015

Life update #3!

Hoi hoi, ik heb weer eens een artikeltje. Het is al een best lange tijd geleden dat ik een echt artikel heb geplaatst. Dat komt omdat ik nu youtube heb als je dat nog niet wist check dan mijn kanaal even https://www.youtube.com/channel/UCD_C-mC_yvKD2FapnjHwiaQ en abonneer dan gelijk en laat een aantal reacties achter! Maar er komen weer gewoon artikelen online want ik heb nu vakantie!! Jeeej ik heb lekker 2 weken mei vakantie en ik was er echt hard aan toe. De leraren van mijn school gaven weer lekker veel toetsen op. Ik heb nog een aantal weekjes te gaan en dan heb ik eindelijk zomervakantie!! En dan ga ik naar de derde klas van de havo als het goed is. Ik weet eigenlijk voor nu wel zeker dat ik over ga want ik sta 0 onvoldoendes maar er kan nog van alles veranderen waar ik niet van uit ga (even afkloppen.) Deze week wil ik een aantal video's gaan maken en een aantal artikelen ik weet niet waar ik allemaal aan toe kom want het is tenslotte vakantie en wil ik natuurlijk ook andere dingen doen. Maar ik ga mijn best doen om 2 video's te maken en 2 artikelen.
Wat wil ik allemaal in de vakantie gaan doen?
  • Shoppen
  • Afspreken
  • Koningsdag vieren
  • Ik ga op vakantie
  • Video's maken
  • Artikelen maken
  • Uitslapen
  • En natuurlijk gewoon lekker veel chillen en alles rustig aan gaan doen


Wat willen jullie allemaal gaan doen in de vakantie?
Hebben jullie eigenlijk al vakantie?
Wat gaan jullie doen op koningsdag?
Beantwoord de vragen in de reactie dat zou ik erg leuk vinden.
Fijne vakantie!
Lots of Love Anne. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten