vrijdag 27 juni 2014

10 little secrets about me tag.

Hee allemaal vandaag heb ik een leuke tag voor jullie. De 10 little secrets about me tag. Deze tag houd ik dat ik 10 vragen heb die ik dan voor jullie beantwoord dus ja laten we beginnen. xxx

Vraag 1: Welk product zorgt ervoor dat je het gevoel hebt dat je 1000 miljoen euro waard bent?

Nou dat is een best lastige vraag want ik heb niet echt het gevoel dat ik als ik een product draag dat ik dan 1000 miljoen euro waard ben want dat kan niet echt maar als ik iets moet kiezen dan is het toch wel rode lipstick. Ik draag het niet naar school of iets maar als ik het draag bijvoorbeeld als ik uit eten ga of zo dan voel ik me wel heel erg mooi en chic en dat is wel leuk.

Vraag 2: Wat is je huid verzorgingsgeheim?

Ik heb niet echt een huid verzorgingsgeheim. Je moet wel altijd voor het slapen gaan je make-up eraf halen dat is heel belangrijk want dan kan je huid goed ademen. Ook is het wel belangrijk voor je huid dat je het minimaal 1 keer per dag goed wast met een fashewash of gewoon water. Drink ook veel water want water zuivert je huid en eet genoeg groente.


Vraag 3: Deel je haar geheim.

Ik heb geen haar geheim. Alhoewel ik mijn haar weleens verzorg met een haarmasker en altijd nadat ik mijn haar 2 keer heb gewassen met shampoo dan conditioner van Nivea de diamond gloss conditioner in doe die goed inwrijf alleen in de punten van mijn haar dan even laat intrekken en daarna goed uitspoelen daar gaat mijn haar mooi van glanzen en is het lekker zacht.


Vraag 4: Wat is je grootste dieet regel?

Dat heb ik niet.

Vraag 5: Deel je work-out tips.

Ik doe niet echt aan work-outs maar soms doe ik wel eens squats.

Vraag 6: Welk parfum is mijn geheime wapen?

Ik draag nooit parfum want ik heb geen parfum maar ik ben wel erg op zoek naar een frisse zomers parfum. Of naar een frisse zomerse bodysplash.

Vraag 7: Welk kleding item zorgt er altijd voor dat mensen naar je omkijken?

Ik heb weleens het gevoel dat mensen naar me kijken als ik een crop top draag maar dat kan me niet echt iets schelen als ik het maar leuk vind.

Vraag 8: Wat is mijn meest gedragen sieraad?

Mijn meest gedragen sieraad is een ring van echt zilver. Ik had hem gekocht want ik vond hem heel mooi. Het was een soort van gevlochten ring aan de bovenkant en aan de onderkant gewoon normaal. Ik heb hem nu niet meer want hij was kapot gegaan maar ik heb hem 3 jaar gedragen 24/7 dag en nacht ook als ik aan het sporten of gymmen of douchen was echt altijd. Ik vind 3 jaar best lang.

Vraag 9: Wie is mijn style crush?

Ik heb niet echt een style crush. Ik vind dat veel mensen wel een leuke style hebben en ik heb weer mijn eigen style.

Ten slotte vraag 10: Vertel iets over jezelf dat wij niet weten.

Nou jullie weten niet waarom ik een blog ben begonnen. Ik ben een blog begonnen omdat ik al die leuke blogsters zag zoals Jiami van Lifesplash of Masha van beautygloss, Vera camilla, teskuh, d is for dazzle, mac barbie 07 Betany Mota, Zoella enz enz. Toen dacht ik nou dat wil ik ook wel dat is wel leuk ik heb heel lang getwijfeld waarom weet ik niet maar toen dacht ik weet je wat ik doe het gewoon en zo gedacht zo gedaan.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
xxx Anne.

Hebben jullie een blog zo ja waarom ben je het opgestart?
Laat het achter in de comments.
Ik lees ze altijd.
 

3 opmerkingen:

  1. hi anne een paar tipjes je moet geen crop top dragen boven je navel dat staat niet zo mooi je heb wel duidelijke foto's misschien kan je er een filmpje bij doen? en ben je niet wat jong?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ojaa bedoel je met je huid te laten ademen? geen foundation of iets?

      Verwijderen
    2. nee je moet in de nacht geen make-up dragen overdag mag dat natuurlijk wel dat moet iedereen zelf weten maar het is beter als je geen foundation en andere mak-up 's nachts op hebt

      Verwijderen